Hejsan! Lång helg till ända!
_0411 Novemberbarn
  1. Monica med Zacharias 1/11-04 + 3 till
    #1

    Hejsan! Lång helg till ända!

    Zacharias har varit på musikläger i helgen (här i stan, så vi har åkt hem för att sova på kvällen). Alla storasyskonen har varit med, så det var bara hänga på, trots sin ringa ålder. Har har hunnit med att gå på konserter (2 st) sitta med på åtskilliga fiollektioner och gå på rytmik - dessutom danslektion och lunch i bamba. Nu är han trööööött!
    Trötta är vi förresten hela familjen - det har varit fullt program i dagarna två.
  2. 1
    Hejsan! Lång helg till ända! Zacharias har varit på musikläger i helgen (här i stan, så vi har åkt hem för att sova på kvällen). Alla storasyskonen har varit med, så det var bara hänga på, trots sin ringa ålder. Har har hunnit med att gå på konserter (2 st) sitta med på åtskilliga fiollektioner och gå på rytmik - dessutom danslektion och lunch i bamba. Nu är han trööööött!
    Trötta är vi förresten hela familjen - det har varit fullt program i dagarna två.
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    vad mysigt det låter

    Jag förstår att han är trött eller rättare sagt att hela familjen är trött.
  4. 2
    vad mysigt det låter Jag förstår att han är trött eller rättare sagt att hela familjen är trött.

Liknande trådar

  1. en toppen dag och lång helg
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-02, 09:22
  2. Lång helg (trädgårdarbete och SD)
    By Annisan in forum _0906 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-05, 14:43
  3. Nu är min helg till ända...
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 20:46
  4. Det blir en lång helg
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-14, 21:11
  5. Lång helg..
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 16:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar