Testat Power Strike Impact
Träning
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Testat Power Strike Impact

    Ett riktigt kul pass som var rätt så jobbigt. Blev rejät svettig och armarna känns möra nu efteråt. VI gjorde en hel del situps mm på slutet oxå så kanske känns även magen i morgon. Nu måste jag bara försöka lista ut vad skuttsingen jag skall registrera det som i VK. Glömde min pulsklocka hemma så den ger mig heller ingen lestråd till kaloriförbrukningen.
  2. 1
    Testat Power Strike Impact Ett riktigt kul pass som var rätt så jobbigt. Blev rejät svettig och armarna känns möra nu efteråt. VI gjorde en hel del situps mm på slutet oxå så kanske känns även magen i morgon. Nu måste jag bara försöka lista ut vad skuttsingen jag skall registrera det som i VK. Glömde min pulsklocka hemma så den ger mig heller ingen lestråd till kaloriförbrukningen.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    vad gör man?

    Nån slags boxning eller? Berätta, jag är nyfiken!
  4. 2
    vad gör man? Nån slags boxning eller? Berätta, jag är nyfiken!
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Man boxar och kickar

    mot en \"docka\" i olika kombinationer (jab, cross och kick samt fotarbete). Man bygger upp en liten koreografi under passets gång Som vanligt). Sen avslutar man med lite magövningar och välbehövlig stretch.

    Du kan läsa en recension av en PSI video på http://www.videofitness.com/reviews/powerstrike-mil3.php där det står lite om kombinationerna.
  6. 3
    Man boxar och kickar mot en \"docka\" i olika kombinationer (jab, cross och kick samt fotarbete). Man bygger upp en liten koreografi under passets gång Som vanligt). Sen avslutar man med lite magövningar och välbehövlig stretch.

    Du kan läsa en recension av en PSI video på http://www.videofitness.com/reviews/powerstrike-mil3.php där det står lite om kombinationerna.

Liknande trådar

  1. Power Plate - nagon som testat
    By tango in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 16:51
  2. Impact Coatings
    By Desperado in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 15:26
  3. Någon som testat power plates?
    By Madonna in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 19:27
  4. Har testat Power Plate nu!
    By Veteranen in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 09:26
  5. Impact
    By Undrar in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar