Dags att lätta sitt hjärta..
_05 Vårbarn
  1. Therese med Erini-01 & Alfred -05
    #1

    Dags att lätta sitt hjärta..

    Nu när vi har uppe saker som vi irriterar oss på så måste jag lätta mitt hjärta.

    Jag retar mig på min vikarie på jobbet som är så klämkäck och som agerar världsvan, för hon är minsann SÅ engagerad i allt möjligt...och sen gör hon en konstig blink med ögonen när man har sagt något, precis som \"jaja, vad vet du igentligen\"

    Så där nu har jag sagt det....*pust*
  2. 1
    Dags att lätta sitt hjärta.. Nu när vi har uppe saker som vi irriterar oss på så måste jag lätta mitt hjärta.

    Jag retar mig på min vikarie på jobbet som är så klämkäck och som agerar världsvan, för hon är minsann SÅ engagerad i allt möjligt...och sen gör hon en konstig blink med ögonen när man har sagt något, precis som \"jaja, vad vet du igentligen\"

    Så där nu har jag sagt det....*pust*
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Haha..

    vart jobbar du? Sådär gör en av mina syrror jämt nämligen. :D
  4. 2
    Haha.. vart jobbar du? Sådär gör en av mina syrror jämt nämligen. :D
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3

    åhhh vad retligt!!

    och till råga på allt har hon ditt jobb!!!
    Min vikarie är riktigt vettig. det känns bra.
    Trots allt är det lite känsligt det där... hon är ju på MITT jobb, sitter på MIN stol, tar hand om \"MINA\" ungdomar... nåja, vi kommer ju tillbaka! och DÅ...!!
    Håll ut!
  6. 3
    åhhh vad retligt!! och till råga på allt har hon ditt jobb!!!
    Min vikarie är riktigt vettig. det känns bra.
    Trots allt är det lite känsligt det där... hon är ju på MITT jobb, sitter på MIN stol, tar hand om \"MINA\" ungdomar... nåja, vi kommer ju tillbaka! och DÅ...!!
    Håll ut!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    hehe

    kanske tur att jag inte har någon vikarie att reta upp mig på då *s* För det har jag inte, inte förra gången heller så man kan ju undra vad nytta jag gör på jobbet *skrattar*
    Men de har ju tagit in extra konsulter istället och planerat efter att jag är borta, och faktikst anställt några stycken nu *kors i taket*
    Hur var det nu, hade inte din vikarie mer i lön än dig också? DET hade retat mig till vansinne om inte annat!
    kram till dig!
  8. 4
    hehe kanske tur att jag inte har någon vikarie att reta upp mig på då *s* För det har jag inte, inte förra gången heller så man kan ju undra vad nytta jag gör på jobbet *skrattar*
    Men de har ju tagit in extra konsulter istället och planerat efter att jag är borta, och faktikst anställt några stycken nu *kors i taket*
    Hur var det nu, hade inte din vikarie mer i lön än dig också? DET hade retat mig till vansinne om inte annat!
    kram till dig!

Liknande trådar

  1. Att öppna sitt hjärta
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 16:44
  2. Vill lätta mitt hjärta
    By hille75 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-10-21, 19:47
  3. Måste lätta mitt hjärta *ledsen*
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 08:07
  4. Att följa sitt hjärta
    By Kate in forum Föräldraskap
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 16:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar