Träffrapport
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Träffrapport

    Smàlänningarna fràn Paris kom pà besök. De körde lite fel eftersom de trodde vi bodde närmare storstan.
    Trevlig höst dag.
    Lillkillarna blev kompisar direkt och hade det jättekul. Leila plockade koncentrerat minst 5 klilon valnötter. Jag fick se bàde Angie och mannen hoppa upp och ner pà trampolinen.
    Storebror sa i kvâll att Leila verkade helfestlig. *s*
    Lillegumman E. kröp runt pà gräsmattan och àt mànga löv, stackars flicka som inte fàr nàgon riktig mat av sina föräldrar.
    Barnen àkte hem igen som trötta och lortiga lantisar.
    Mina killar gick och la sig tidigt och var bàda supertrötta. Den ena efter att lekt med sin ufis-kompis hela eftermiddagen och den andra efter att ha cyklat 24 km i skogen med sin pappa.
  2. 1
    Träffrapport Smàlänningarna fràn Paris kom pà besök. De körde lite fel eftersom de trodde vi bodde närmare storstan.
    Trevlig höst dag.
    Lillkillarna blev kompisar direkt och hade det jättekul. Leila plockade koncentrerat minst 5 klilon valnötter. Jag fick se bàde Angie och mannen hoppa upp och ner pà trampolinen.
    Storebror sa i kvâll att Leila verkade helfestlig. *s*
    Lillegumman E. kröp runt pà gräsmattan och àt mànga löv, stackars flicka som inte fàr nàgon riktig mat av sina föräldrar.
    Barnen àkte hem igen som trötta och lortiga lantisar.
    Mina killar gick och la sig tidigt och var bàda supertrötta. Den ena efter att lekt med sin ufis-kompis hela eftermiddagen och den andra efter att ha cyklat 24 km i skogen med sin pappa.
  3. LOx
    #2

    Låter som att....

    ... ni fick en fin höstdag tillsammans. Vad ska man med fem kilon valnötter till?
  4. 2
    Låter som att.... ... ni fick en fin höstdag tillsammans. Vad ska man med fem kilon valnötter till?
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Mysigt...

    Smakar färska valnötter annorlunda mot sådana man köper i affären till jul, alltså sådana med skal? De är himla mysiga, den där småländska Parisfamiljen!
  6. 3
    Mysigt... Smakar färska valnötter annorlunda mot sådana man köper i affären till jul, alltså sådana med skal? De är himla mysiga, den där småländska Parisfamiljen!

Liknande trådar

  1. UFO-träffrapport!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-06-14, 12:18
  2. UFO-träffrapport
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 17:45
  3. OK, en snabb träffrapport:
    By Anna nu i Malaga in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 21:18
  4. träffrapport igen
    By Alla på träffen in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-05, 20:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar