imorgon bär det av...
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    imorgon bär det av...

    ner till skåne med linnéa. vi ska åka tåg för första gången bara vi två. har inte åkt tåg med henne förut, annat än i magen då förstås men det är ju knappast samma sak.
    får se hur det går, jag har lite resfeber men det ska säkert gå bra. är beredd på att det ska bli jobbigt. men men, det får gå ändå vi måste ju åka ner med tåget för flyg är aldeles för dyrt. man får stå ut helt enkelt.

    sköt om er nu med mjölkstockning och eventuella andra problem och ha en skön vecka! nu ska jag gå och lägga mig för att försöka somna.

    kram!
  2. 1
    imorgon bär det av... ner till skåne med linnéa. vi ska åka tåg för första gången bara vi två. har inte åkt tåg med henne förut, annat än i magen då förstås men det är ju knappast samma sak.
    får se hur det går, jag har lite resfeber men det ska säkert gå bra. är beredd på att det ska bli jobbigt. men men, det får gå ändå vi måste ju åka ner med tåget för flyg är aldeles för dyrt. man får stå ut helt enkelt.

    sköt om er nu med mjölkstockning och eventuella andra problem och ha en skön vecka! nu ska jag gå och lägga mig för att försöka somna.

    kram!
  3. Maria & Alva 22/5
    #2

    Trevlig resa!

    Måste vara härligt ändå att komma hemmifrån lite!
    Hoppas att resan går bra

    kram
  4. 2
    Trevlig resa! Måste vara härligt ändå att komma hemmifrån lite!
    Hoppas att resan går bra

    kram

Liknande trådar

  1. Imorgon ska jag äta...
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-09-14, 21:46
  2. imorgon
    By melindaG in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 16:01
  3. Imorgon ska vi ha det...
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-28, 07:43
  4. Imorgon
    By j med 4 in forum Vikt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 12:02
  5. UL imorgon...
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 07:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar