Lagen om all jävlighet...
Försöker bli med barn
  1. Prinsessmamma m 02:a *Dag 26/35*
    #1

    Lagen om all jävlighet...

    Så i fredags fick jag äääääntligen riktiga ÄL-känningar och är övertygad om att ÄL skedde på fredag eller lördag. Men så blev jag sjuk... Feber och halsont. Trots det så fick vi till det både fredagkväll och lördagkväll.

    Men inte nog med det. Idag när vi höll på med vår köksrenovering så skulle bara knäckte det till i ryggen och nu kan jag nästan inte gå... :-(

    Nu är det bara att vänta på IM, men jag har inte mycket förhoppningar om att det tagit sig denna månaden, med dessa otursgrejer precis vid ÄL.
  2. 1
    Lagen om all jävlighet... Så i fredags fick jag äääääntligen riktiga ÄL-känningar och är övertygad om att ÄL skedde på fredag eller lördag. Men så blev jag sjuk... Feber och halsont. Trots det så fick vi till det både fredagkväll och lördagkväll.

    Men inte nog med det. Idag när vi höll på med vår köksrenovering så skulle bara knäckte det till i ryggen och nu kan jag nästan inte gå... :-(

    Nu är det bara att vänta på IM, men jag har inte mycket förhoppningar om att det tagit sig denna månaden, med dessa otursgrejer precis vid ÄL.
  3. Cia76
    #2

    Stackars dig!

    Ta väl hand om dig nu!!!
    Håller tummarna att ni lyckades pricka ÄL.

    Kramis
  4. 2
    Stackars dig! Ta väl hand om dig nu!!!
    Håller tummarna att ni lyckades pricka ÄL.

    Kramis
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3

    Nä!

    Fanken vilken otur! Just typiskt att bli sjuk när det är ÄL-tider... Hoppas att ni fick till det ändå och att det blir + senare!

    Kram!
  6. 3
    Nä! Fanken vilken otur! Just typiskt att bli sjuk när det är ÄL-tider... Hoppas att ni fick till det ändå och att det blir + senare!

    Kram!
  7. JOY
    #4

    Hej

    på dig, hoppas att ryggen blir bättre och att det trots allt har tagit sig.
    Kram
  8. 4
    Hej på dig, hoppas att ryggen blir bättre och att det trots allt har tagit sig.
    Kram

Liknande trådar

  1. Men lagen om all jävlighet
    By -Dellen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-09, 13:57
  2. Lagen om alltings jävlighet
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-06-05, 13:04
  3. Lagen om alltings jävlighet
    By -liten- in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 18:22
  4. Lagen om jävlighet...
    By Lilla M in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 18:50
  5. Lagen om alltings jävlighet...
    By Sharp in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 11:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar