jag som fått nog
Styvfamiljer
  1. linnea
    #1

    jag som fått nog

    tack för tipsen,har faktiskt sagt till om att han får fixa nån annan åt sina barn typ mor deras.jag fick till svar att det kan han göra men då ska jag veta att dom blir kvar hemma så kommer det nån hit,allt för att göra mig till åtlöje.sitter här själv med barna igen han är på hockey med sin äldsta.vad har det varit om inte krig,upptäckte att mina tofflor var sönder klippta vart arg naturligtvis prata med min man men det var inte hans barn fast tydligen så har 12 åringen lånat dom hitta dom i hans kasse men det var inte han,det har hänt lite min cykelsadel är sönder punka på cykeln m.m hur ska jag kunna få min man att förstå att vi måste ta ett snack med ungarna men det är svårt när hans aldrig gör nåt det är min grabb som håller på och min attetyd.inget händer när han är hemma.nej naturligtvis då skärper dom sig.ibland önskar jag att videokameran satt uppe.allt jag säger till honom tror han nog att skit snack.VAD SKA JAG TA MIG TILL???vi har varit till skolpsykologen en gång hans barn går där på grund av mor deras.då tala dom om för han att det är inte lätt för mig ungarna ser mig som ett hot,så han skulle visa dom att vi höll i hop gapskratt känner jag nu.varför ska det vara så svårt med att komma in i en fam med barn.pappan till min grabb har väl ny tjej men inte är det på så här vis.men deras mor har nog snacka rejält om mig fast hon inte känner mig,jag skulle aldrig prata om min fd nya,man tjänar inget.nej jag börjar få nog kan nån hjälpa mig med goda råd eller är det mig det är så fel på...
  2. 1
    jag som fått nog tack för tipsen,har faktiskt sagt till om att han får fixa nån annan åt sina barn typ mor deras.jag fick till svar att det kan han göra men då ska jag veta att dom blir kvar hemma så kommer det nån hit,allt för att göra mig till åtlöje.sitter här själv med barna igen han är på hockey med sin äldsta.vad har det varit om inte krig,upptäckte att mina tofflor var sönder klippta vart arg naturligtvis prata med min man men det var inte hans barn fast tydligen så har 12 åringen lånat dom hitta dom i hans kasse men det var inte han,det har hänt lite min cykelsadel är sönder punka på cykeln m.m hur ska jag kunna få min man att förstå att vi måste ta ett snack med ungarna men det är svårt när hans aldrig gör nåt det är min grabb som håller på och min attetyd.inget händer när han är hemma.nej naturligtvis då skärper dom sig.ibland önskar jag att videokameran satt uppe.allt jag säger till honom tror han nog att skit snack.VAD SKA JAG TA MIG TILL???vi har varit till skolpsykologen en gång hans barn går där på grund av mor deras.då tala dom om för han att det är inte lätt för mig ungarna ser mig som ett hot,så han skulle visa dom att vi höll i hop gapskratt känner jag nu.varför ska det vara så svårt med att komma in i en fam med barn.pappan till min grabb har väl ny tjej men inte är det på så här vis.men deras mor har nog snacka rejält om mig fast hon inte känner mig,jag skulle aldrig prata om min fd nya,man tjänar inget.nej jag börjar få nog kan nån hjälpa mig med goda råd eller är det mig det är så fel på...
  3. Bisse
    #2

    Så där kan du inte ha det

    Så där respektlöst är det omänskligt att behandla någon. Du är mobbad i ditt eget hem och din man visar sina barn att det är helt okey.
    Hur känns det för din son att se sin mamma bli behandlad som en rättslös disktrasa?

    Jag skulle nog fundera starkt på att hitta ett eget fredat hem för mig och mina barn om jag var i dina kläder.
  4. 2
    Så där kan du inte ha det Så där respektlöst är det omänskligt att behandla någon. Du är mobbad i ditt eget hem och din man visar sina barn att det är helt okey.
    Hur känns det för din son att se sin mamma bli behandlad som en rättslös disktrasa?

    Jag skulle nog fundera starkt på att hitta ett eget fredat hem för mig och mina barn om jag var i dina kläder.

Liknande trådar

  1. Jag har FÅTT e cykel!! FÅTT!!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-23, 15:04
  2. Vi har fått en son
    By Aleva in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 08:17
  3. YAY nu har vi fått vår nya
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-24, 09:24
  4. nu har vi fått tid
    By N med A. och A in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 22:16
  5. Vet ni vad jag fått?
    By j med 4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 20:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar