tack för idag..
Autismspektrum
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    tack för idag..

    ..nu är jag hemma...och har käkat...det blev en lång dag, men det var det värt - kul att träffa så många av er och få ett ansikte till namnet..
    Memlan var som väntat vaken när jag kom hem...
    Vi får se när vi kan ses igen...tills dess...ha det så bra..
  2. 1
    tack för idag.. ..nu är jag hemma...och har käkat...det blev en lång dag, men det var det värt - kul att träffa så många av er och få ett ansikte till namnet..
    Memlan var som väntat vaken när jag kom hem...
    Vi får se när vi kan ses igen...tills dess...ha det så bra..
  3. Fredetta
    #2

    Tack själv!

    Det var jättekul att träffa dig och även andra \"nya ansikten\" för mig, och det är som alltid jättetrevligt med massor av intryck.
  4. 2
    Tack själv! Det var jättekul att träffa dig och även andra \"nya ansikten\" för mig, och det är som alltid jättetrevligt med massor av intryck.
  5. Lejonmamma
    #3

    Tack själv Millan och alla ni andra!

    Skönt Millan att resan gick bra och du fick någonting i magen. Vi hörs.
  6. 3
    Tack själv Millan och alla ni andra! Skönt Millan att resan gick bra och du fick någonting i magen. Vi hörs.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Det var trevligt!

    Synd att det blev en så kort fikastund för min del, men det var trevligt när det varade.

    När jag och Bella kom hem åkte familjen i väg till en familj med tre barn som vi inte träffar speciellt ofta. Bella lekte med barnen medan Fabian satt själv och byggde med lego halva kvällen. Fast efter Bolibompa kom han i gång och lekte faktiskt kurragömma med dessa främmande, skrämmande barn. Roligt! (Självfallet ville inget av barnen åka hem...)
  8. 4
    Det var trevligt! Synd att det blev en så kort fikastund för min del, men det var trevligt när det varade.

    När jag och Bella kom hem åkte familjen i väg till en familj med tre barn som vi inte träffar speciellt ofta. Bella lekte med barnen medan Fabian satt själv och byggde med lego halva kvällen. Fast efter Bolibompa kom han i gång och lekte faktiskt kurragömma med dessa främmande, skrämmande barn. Roligt! (Självfallet ville inget av barnen åka hem...)
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Ja, tack för igår!

    Det var verkligen roligt att få träffa dig Millan (och alla andra förstås:-))och att det var så många andra som kom! Ett tag räknade jag in 11 stycken! Härligt!
  10. 5
    Ja, tack för igår! Det var verkligen roligt att få träffa dig Millan (och alla andra förstås:-))och att det var så många andra som kom! Ett tag räknade jag in 11 stycken! Härligt!
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    Så tråkigt att jag inte kunde komma

    är väldigt låg just nu, ingen ork över till nå\'t.
  12. 6
    Så tråkigt att jag inte kunde komma är väldigt låg just nu, ingen ork över till nå\'t.
  13. Filurens mamma
    #7

    Kunde inte komma..

    ...hade ingen barnvakt. Så himla tråkigt. Det var så länge sen och jag saknar träffarna i Gamla Stan.
  14. 7
    Kunde inte komma.. ...hade ingen barnvakt. Så himla tråkigt. Det var så länge sen och jag saknar träffarna i Gamla Stan.
  15. Lejonmamma
    #8

    Kram!

    Sköt om dig!
  16. 8
    Kram! Sköt om dig!
  17. Medlem sedan
    Jun 1998
    #9

    Tack själv!

    Jättekul att träffa alla!
  18. 9
    Tack själv! Jättekul att träffa alla!

Liknande trådar

  1. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  2. Tack för idag tack för all stöttning
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 22:38
  3. Tack för idag slut för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 20:36
  4. tack för idag ,slut för idag
    By bettsy in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 22:00
  5. Tack för idag, slut för idag
    By sterna in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 15:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar