Hello girls!
_0409 Septemberbarn
  1. Sandra å Maxen 17 sep
    #1

    Hello girls!

    Ska ha tjejmiddag och skulle vilja ha tips på nåt roligt att göra vid bordet, alla känner inte varandra.
    Har ni några roliga ideer vore jag glader, tack på förhand!
  2. 1
    Hello girls! Ska ha tjejmiddag och skulle vilja ha tips på nåt roligt att göra vid bordet, alla känner inte varandra.
    Har ni några roliga ideer vore jag glader, tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Hur många blir ni?

    Och hur många är det som känner varandra resp inte?
  4. 2
    Hur många blir ni? Och hur många är det som känner varandra resp inte?
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Vi blir nog 19 med mig

    och det är så att de flesta vet vilka de andra är, men de känner inte varandra.
    Igår på tjejmiddagen gjorde hon en kul sak, man var 2 å 2, sen fick man olika \"smakuppdrag\", tex 2 skålar med ostbågar så skulle man gissa, OLW eller Estrella. Ost, herrgård eller grevé. Med mera, sen var det frågesport med grupper, årtal, låtnamn mm. Det var skitkul, å tro det eller ej men vi vann:)
  6. 3
    Vi blir nog 19 med mig och det är så att de flesta vet vilka de andra är, men de känner inte varandra.
    Igår på tjejmiddagen gjorde hon en kul sak, man var 2 å 2, sen fick man olika \"smakuppdrag\", tex 2 skålar med ostbågar så skulle man gissa, OLW eller Estrella. Ost, herrgård eller grevé. Med mera, sen var det frågesport med grupper, årtal, låtnamn mm. Det var skitkul, å tro det eller ej men vi vann:)
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    10 med mig menar jag IMT

    *
  8. 4
    10 med mig menar jag IMT *
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Uppdrag under tallriken?

    Har hört talas om detta men inte testat själv ännu. Under varje tallrik ligger en lapp med ett uppdrag t.ex: Torka din bordsgranne om munnen ofta, Tala ofta om hur mycket du beundrar Linda Rosing eller liknande, sträck dig över bordet ofta så att det stör de andra, kommentera en och samma tavla ofta, osv, osv. Kan nog bli lite fnissigt efter ett par glas vin :)
  10. 5
    Uppdrag under tallriken? Har hört talas om detta men inte testat själv ännu. Under varje tallrik ligger en lapp med ett uppdrag t.ex: Torka din bordsgranne om munnen ofta, Tala ofta om hur mycket du beundrar Linda Rosing eller liknande, sträck dig över bordet ofta så att det stör de andra, kommentera en och samma tavla ofta, osv, osv. Kan nog bli lite fnissigt efter ett par glas vin :)

Liknande trådar

  1. Hello girls!!!!
    By Ulrik@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 22:58
  2. Hello girls!!
    By Åsa m Lucas o Louise in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-12, 14:55
  3. Hello girls!
    By Humla med tre in forum _0506 Junibarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 22:38
  4. Hej på er girls!
    By Lindys in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 17:11
  5. GBG-girls
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 18:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar