Godmorgon!
_0310 Oktoberbarn
  1. Femman
    #1

    Godmorgon!

    Hemtentan är klar!!! Idag ska jag till skolan igen efter fältstudieveckan, det som har varit så skönt att inte behöva dra iväg på morgonen :-)

    Ytterligare en vecka med långa dagar för barnen :-(
    Så får vi se om det är veckan V som i vattkoppor ;-)
    /Tessan
  2. 1
    Godmorgon! Hemtentan är klar!!! Idag ska jag till skolan igen efter fältstudieveckan, det som har varit så skönt att inte behöva dra iväg på morgonen :-)

    Ytterligare en vecka med långa dagar för barnen :-(
    Så får vi se om det är veckan V som i vattkoppor ;-)
    /Tessan
  3. space
    #2

    Godmorgon

    här är en lite seg morgon (som alltid) men nyheten är att Emrik sover själv i vår säng just nu! Kanske kanske kanske att han så småningom börjar fatta att man kan sova utan andra människor runt omkring?

    Idag börjar vi räkna points i det här hemmet. För en gångs skull får jag äta mer points än Micke hehe!
  4. 2
    Godmorgon här är en lite seg morgon (som alltid) men nyheten är att Emrik sover själv i vår säng just nu! Kanske kanske kanske att han så småningom börjar fatta att man kan sova utan andra människor runt omkring?

    Idag börjar vi räkna points i det här hemmet. För en gångs skull får jag äta mer points än Micke hehe!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    God Morgon!

    Härligt med färdig hemtenta. Själv är jag färdig med min nuvarande kurs litteratur, och det känns jättebra.
    Idag ska jag till allergimottagningen med Elias, sedan ska jag raskt lämna honom på dagis för att åka till habiliteringen där jag ska träffa sambon så ska vi prata med psykologen och specialpedagogen som utreder Cassandra.
    I övrigt ska jag bara försöka hålla mig vaken, för jag är så trött (och då är det ändå sambon som varit inne hos Elias, så jag HAR fått sova). Måste lägga mig tidigare.

    Ha en bra dag!
  6. 3
    God Morgon! Härligt med färdig hemtenta. Själv är jag färdig med min nuvarande kurs litteratur, och det känns jättebra.
    Idag ska jag till allergimottagningen med Elias, sedan ska jag raskt lämna honom på dagis för att åka till habiliteringen där jag ska träffa sambon så ska vi prata med psykologen och specialpedagogen som utreder Cassandra.
    I övrigt ska jag bara försöka hålla mig vaken, för jag är så trött (och då är det ändå sambon som varit inne hos Elias, så jag HAR fått sova). Måste lägga mig tidigare.

    Ha en bra dag!
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4

    Godmorgon

    Första måndagen i nya hemmet blev ungefär så hysterisk som man kunde tro. =)
    Mamma glömde helt bort att det tar 5 min längre att gå till dagis nu, att det skulle hittas vantar, fuskpolo och den varmare jackan. Plus att Gyrils rum måste vara helt korrekt feng shui-inrett för hon sover tills vi väcker henne. (ett agnenämt problem förvisso)
    så föräldrarna vaknar inte heller.
    Pust!

    Datorn fick stå kvar i gamla lägenheten, för här funkar bredbandet i 10 dagar. Dagens I-landproblem.

    Grattis till avklarad tenta Femman!
  8. 4
    Godmorgon Första måndagen i nya hemmet blev ungefär så hysterisk som man kunde tro. =)
    Mamma glömde helt bort att det tar 5 min längre att gå till dagis nu, att det skulle hittas vantar, fuskpolo och den varmare jackan. Plus att Gyrils rum måste vara helt korrekt feng shui-inrett för hon sover tills vi väcker henne. (ett agnenämt problem förvisso)
    så föräldrarna vaknar inte heller.
    Pust!

    Datorn fick stå kvar i gamla lägenheten, för här funkar bredbandet i 10 dagar. Dagens I-landproblem.

    Grattis till avklarad tenta Femman!
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5

    Grattis Emrik

    sova själv är bäst.
    Räkna points skulle verkligen vi också behöva. Jag har gått upp allt jag gick ner på Viktväktarna förra hösten. USA-resan gjorde ju inte saken bättre... =)
  10. 5
    Grattis Emrik sova själv är bäst.
    Räkna points skulle verkligen vi också behöva. Jag har gått upp allt jag gick ner på Viktväktarna förra hösten. USA-resan gjorde ju inte saken bättre... =)
  11. Medlem sedan
    Feb 2005
    #6

    Du får göra som vi

    gör ibland. Lägger oss i princip samtidigt som Gyril.
    Eller iaf kl 21.

    Lycka till på HAB. Hoppas att ni får konkret och bra hjälp.
  12. 6
    Du får göra som vi gör ibland. Lägger oss i princip samtidigt som Gyril.
    Eller iaf kl 21.

    Lycka till på HAB. Hoppas att ni får konkret och bra hjälp.
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7

    Jo....

    ..jag borde lägga mig tidigare. Senast 21 borde jag lägga mig. Får försöka tänka på det.

    Jag mailade föresten Hege, och fick svar. Tack för hänvisningen.
  14. 7
    Jo.... ..jag borde lägga mig tidigare. Senast 21 borde jag lägga mig. Får försöka tänka på det.

    Jag mailade föresten Hege, och fick svar. Tack för hänvisningen.
  15. Medlem sedan
    Feb 2005
    #8

    Vad bra!

    Hege är en klippa, hon vet allt om IAHP. =)
  16. 8
    Vad bra! Hege är en klippa, hon vet allt om IAHP. =)
  17. Lena med Hugo 0309 & bf 19/1
    #9

    Godmiddag!

    Har tillbringat morgonen på VC för Hugo har hostat precis hela natten. Krupp och ont i halsen enligt läkaren..

    När vi kom hem vid lunch skulle vi ha fått insatt ett nytt fönster, men icke. Så nu måste vi iväg i eftermiddag när de kommer istället. Grrrr, mina gravidhormoner klarar inte sådant, jag blir bara ARG! Sådär lätt att städa efteråt också med en Hugo som drar runt skiten och jag som har sammandragningar, så vi får vänta till fem med att komma hem. Och jag som har råkat ut för städmani.. Så jobbigt mitt liv är!!

    Men det blir kanske bra i alla fall, bara inte Hugo kräks i bilen *s*. I så fall är jag nöjd!

    Stor kram från arg-Lena
  18. 9
    Godmiddag! Har tillbringat morgonen på VC för Hugo har hostat precis hela natten. Krupp och ont i halsen enligt läkaren..

    När vi kom hem vid lunch skulle vi ha fått insatt ett nytt fönster, men icke. Så nu måste vi iväg i eftermiddag när de kommer istället. Grrrr, mina gravidhormoner klarar inte sådant, jag blir bara ARG! Sådär lätt att städa efteråt också med en Hugo som drar runt skiten och jag som har sammandragningar, så vi får vänta till fem med att komma hem. Och jag som har råkat ut för städmani.. Så jobbigt mitt liv är!!

    Men det blir kanske bra i alla fall, bara inte Hugo kräks i bilen *s*. I så fall är jag nöjd!

    Stor kram från arg-Lena

Liknande trådar

  1. Godmorgon godmorgon ...igen....
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:48
  2. Godmorgon godmorgon, ute snöar det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 09:38
  3. Godmorgon godmorgon, ni missuppfattade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 12:33
  4. Godmorgon godmorgon och grattis
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:38
  5. Godmorgon godmorgon *sjunger*
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 06:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar