Formsvacka mm.. :)
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Formsvacka mm.. :)

    Helgen har varit väldigt skum.. Jag har bara kunna gråta helt utan någon anledning.. så himla\"läskigt\".

    Har ju inte varit ledsen men ändå så har jag bara gråtit i min ensamhet.

    I lördags pinade jag min kropp helt. Höll på att sy en pekbok till min gudson som fyller 1 på fredag och det gillade inte bebisen.. Han tyckte att mamma skulle sova och ta det lugnt. :)

    Igår tog jag det väldigt lugnt sen var vi över hos mina föräldrar och åt middag och när vi åkte där ifrån var vi tvungen att åka in och handla för att jag var såååå sugen på satsumas. så gick vi förbi brödet i affären så vart jag så grymt sugen på rostat bröd. Min man tyckte det var märkligt eftersom vi nästan precis hade lämnat middagsbordet.

    Men när vi kom hem vart det rostbröd med ost och marmelad.. Gissa om det var gott jag var såå himla hungrig.

    Är inte van att vara hungrig 24 timmar om dygnet så detta är en pers för mig det är ju bra att äta men magen känns som ett stort svart hål.

    Opps vad lång det blev. sorry. :)

    Kram
  2. 1
    Formsvacka mm.. :) Helgen har varit väldigt skum.. Jag har bara kunna gråta helt utan någon anledning.. så himla\"läskigt\".

    Har ju inte varit ledsen men ändå så har jag bara gråtit i min ensamhet.

    I lördags pinade jag min kropp helt. Höll på att sy en pekbok till min gudson som fyller 1 på fredag och det gillade inte bebisen.. Han tyckte att mamma skulle sova och ta det lugnt. :)

    Igår tog jag det väldigt lugnt sen var vi över hos mina föräldrar och åt middag och när vi åkte där ifrån var vi tvungen att åka in och handla för att jag var såååå sugen på satsumas. så gick vi förbi brödet i affären så vart jag så grymt sugen på rostat bröd. Min man tyckte det var märkligt eftersom vi nästan precis hade lämnat middagsbordet.

    Men när vi kom hem vart det rostbröd med ost och marmelad.. Gissa om det var gott jag var såå himla hungrig.

    Är inte van att vara hungrig 24 timmar om dygnet så detta är en pers för mig det är ju bra att äta men magen känns som ett stort svart hål.

    Opps vad lång det blev. sorry. :)

    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Jobbigt..

    Jag kan också börja gråta titt som tätt, speciellt när jag är ensam. Känner mig liksom bortglömd ;)Jäkla hormoner som ställer till det.

    Åh satsumas! :D Har nyss köpt en stor påse till. Går åt lite kan jag säga ;)

    KRAM på dig!
  4. 2
    Jobbigt.. Jag kan också börja gråta titt som tätt, speciellt när jag är ensam. Känner mig liksom bortglömd ;)Jäkla hormoner som ställer till det.

    Åh satsumas! :D Har nyss köpt en stor påse till. Går åt lite kan jag säga ;)

    KRAM på dig!
  5. AnnaH m.2 gabbar+bf20/5
    #3

    Gråter också

    Speciellt när jag hör om barn som har det svårt eller ser dem på TV, då börjar underläppen att darra och tårarna att rinna.
    Hormonerna ställer då till det för oss:-)

    Kram
  6. 3
    Gråter också Speciellt när jag hör om barn som har det svårt eller ser dem på TV, då börjar underläppen att darra och tårarna att rinna.
    Hormonerna ställer då till det för oss:-)

    Kram

Liknande trådar

  1. Formsvacka ;)
    By compax in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 05:44
  2. Formsvacka :-)
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 17:52
  3. Formsvacka.
    By Victoria in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 08:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar