morn morn
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    morn morn

    jaha då är det redan måndag igen efter en rekord snabb helg. Jag hann med ikea oxå en sväng i går em Det blev mattor tavla korgar o en ljuskrona, sen köpte jag 2 st sånnadäringar mjukisormar med ficklampa i änden ska bli till deras födelsedag. Idag innan dagis ska vi hinna med bad, lite köksröjning *som vanligt* och kanske lite tvätt dax att sätta fart *s*
    Kramelikram
  2. 1
    morn morn jaha då är det redan måndag igen efter en rekord snabb helg. Jag hann med ikea oxå en sväng i går em Det blev mattor tavla korgar o en ljuskrona, sen köpte jag 2 st sånnadäringar mjukisormar med ficklampa i änden ska bli till deras födelsedag. Idag innan dagis ska vi hinna med bad, lite köksröjning *som vanligt* och kanske lite tvätt dax att sätta fart *s*
    Kramelikram
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    morron!

    om en dryg timme ska jag vara på af, där jag tydligen ska spendera hela veckan, till kl. fyra om dagarna. Ska det ta 4 dagar att \"lära sig\" att söka jobb eller logga in på deras hemsida, kan man ju undra? jajja, det kanske blir skoj, vem vet? ;)

    kallt som f*n var det här när vi klev upp, -6! *brr* men förhoppningsvis har tempen stigit lite så man slipper skrapa rutor iaf! Nu börjar det här svåra med att klä barnen, man kan ju inte börja med overall än?!?! :D nee..

    ha en bra dag gänget!
  4. 2
    morron! om en dryg timme ska jag vara på af, där jag tydligen ska spendera hela veckan, till kl. fyra om dagarna. Ska det ta 4 dagar att \"lära sig\" att söka jobb eller logga in på deras hemsida, kan man ju undra? jajja, det kanske blir skoj, vem vet? ;)

    kallt som f*n var det här när vi klev upp, -6! *brr* men förhoppningsvis har tempen stigit lite så man slipper skrapa rutor iaf! Nu börjar det här svåra med att klä barnen, man kan ju inte börja med overall än?!?! :D nee..

    ha en bra dag gänget!

Liknande trådar

  1. Morn morn
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-14, 06:48
  2. Morn morn!
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-13, 08:34
  3. Morn morn
    By Nina med Tjejerna in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 10:21
  4. Morn morn allihop
    By Nina med Tjejerna in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-21, 09:36
  5. Morn morn + några frågor till er...
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 14:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar