Sjukgymnast...
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Sjukgymnast...

    har Jeanna och Tomas just åkt till, så snälla tjejer håll tummarna för att Jeanna nu äntligen får hjälp med sina fötter. Är ju så rädd att hon kommer få ont och problem som vuxen, samtidigt som hon till och från redan har problem och smärtor.
  2. 1
    Sjukgymnast... har Jeanna och Tomas just åkt till, så snälla tjejer håll tummarna för att Jeanna nu äntligen får hjälp med sina fötter. Är ju så rädd att hon kommer få ont och problem som vuxen, samtidigt som hon till och från redan har problem och smärtor.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Hur gick det?

    Hur gick det för Jeannas fötter?
  4. 2
    Hur gick det? Hur gick det för Jeannas fötter?
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Jo...

    hon fick träningsprogram bestående avv att hon skall stretcha vaderna morgon och kväll och sedan skall hon ha några platser exempelvis framför leksaksspisen där hon måste stå på hela fötterna och några streckor både inne och ute där hon måste gå på hela fötterna. Så det skall vi börja med. Sedan skall hon tillbaka till sjukgymnasten om en månad igen. Så jag tycker nog att det var vettigt, och så tycker jag att det är så skönt att de följer upp henne!
    Tack för att du frågade!
    KRAM
  6. 3
    Jo... hon fick träningsprogram bestående avv att hon skall stretcha vaderna morgon och kväll och sedan skall hon ha några platser exempelvis framför leksaksspisen där hon måste stå på hela fötterna och några streckor både inne och ute där hon måste gå på hela fötterna. Så det skall vi börja med. Sedan skall hon tillbaka till sjukgymnasten om en månad igen. Så jag tycker nog att det var vettigt, och så tycker jag att det är så skönt att de följer upp henne!
    Tack för att du frågade!
    KRAM
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Skönt

    att liksom \"ha en plan\". Hoppas det ordnar det- inget kul med värk på ens gullungar!
  8. 4
    Skönt att liksom \"ha en plan\". Hoppas det ordnar det- inget kul med värk på ens gullungar!

Liknande trådar

  1. Sjukgymnast
    By engelnore in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 22:11
  2. En bra sjukgymnast!?
    By Blaise in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-31, 20:56
  3. sjukgymnast
    By oliv_mamma in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 08:06
  4. Sjukgymnast
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 08:32
  5. sjukgymnast?
    By puman in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 12:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar