Idag fyller Sebastian 4 år!!
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Idag fyller Sebastian 4 år!!

    Vart har tiden tagit vägen? För 4 år sedan vid den här tiden var vi inne på bb för bedömning om igångsättning. Hade gått 2 veckor över tiden. Dom sa till mig att jag hade värkar,fast jag inte hade det. Dom såg det på ctg-kurvan,men jag kände inget. Om tre timmar är han född.

    Sebastians bästa present hittils är en stor,stor militärhelikopter. Han blev SÅ lycklig när han fick den.
    Vi hade kalas i går,så idag ska vi bara mysa,fika o ha det skoj.
    Våra barn får alltid bestämma vad dom vill äta på sin födelsedag. Sebastian har bestämt att vi ska åka till pizzerian och äta,så det får det bli!
  2. 1
    Idag fyller Sebastian 4 år!! Vart har tiden tagit vägen? För 4 år sedan vid den här tiden var vi inne på bb för bedömning om igångsättning. Hade gått 2 veckor över tiden. Dom sa till mig att jag hade värkar,fast jag inte hade det. Dom såg det på ctg-kurvan,men jag kände inget. Om tre timmar är han född.

    Sebastians bästa present hittils är en stor,stor militärhelikopter. Han blev SÅ lycklig när han fick den.
    Vi hade kalas i går,så idag ska vi bara mysa,fika o ha det skoj.
    Våra barn får alltid bestämma vad dom vill äta på sin födelsedag. Sebastian har bestämt att vi ska åka till pizzerian och äta,så det får det bli!
  3. Mimmi & Zacki
    #2

    OH stora grabben...

    ..ge honom en extra kram från oss...
    Lustigt det där med födelse tider....många av de hjärtbarn vi känner är födda mellan 10.30- 11.00 på dagen.....Märkligast va att när vi var nere första omgången till Gbg kom en annan familj in samtidigt m oss o deras lilla Donna var född bara 2 min innan Zacki på samma dag....
    Zacki är född 10.32 d 22 mars....
  4. 2
    OH stora grabben... ..ge honom en extra kram från oss...
    Lustigt det där med födelse tider....många av de hjärtbarn vi känner är födda mellan 10.30- 11.00 på dagen.....Märkligast va att när vi var nere första omgången till Gbg kom en annan familj in samtidigt m oss o deras lilla Donna var född bara 2 min innan Zacki på samma dag....
    Zacki är född 10.32 d 22 mars....
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Grattis Sebastian!!

    4 år, det är väl något speciellt det! Att fira med pizza låter som ett bra val!

    Alva har en bok med ramsor och verser i, denna tycker jag är så fin och passar till en fyraåring!

    Konstigt!
    När man somnar ena kvällen
    är man tre
    och liten som en myra!

    Men när man vaknar
    tidigt, tidigt nästa morgon
    har det gått ett år
    och man är fyra!

    Supermånga grattiskramar till Sebastian!
  6. 3
    Grattis Sebastian!! 4 år, det är väl något speciellt det! Att fira med pizza låter som ett bra val!

    Alva har en bok med ramsor och verser i, denna tycker jag är så fin och passar till en fyraåring!

    Konstigt!
    När man somnar ena kvällen
    är man tre
    och liten som en myra!

    Men när man vaknar
    tidigt, tidigt nästa morgon
    har det gått ett år
    och man är fyra!

    Supermånga grattiskramar till Sebastian!
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4

    Grattis\"

    Från Pia och Mimi! Kom att tänka på Alfons Åberg när han bygger en helikopter..... Och den helt underbara boken \"godnattsagor om Anders nästan 4 år\" av Kerstin Thorvall. Har för mig att han i sista berättelsen fyller fyra år. Den är ett hett tips till alla med barn i den åldern. Lagom långa godnattsagor om saker som händer nästan alla barn.Och fina bilder av Ilon Wikland. Alla mina tre ungar har älskat den. Den går att få tag på på antikvariat, ges inte ut längre. Synd.
  8. 4
    Grattis\" Från Pia och Mimi! Kom att tänka på Alfons Åberg när han bygger en helikopter..... Och den helt underbara boken \"godnattsagor om Anders nästan 4 år\" av Kerstin Thorvall. Har för mig att han i sista berättelsen fyller fyra år. Den är ett hett tips till alla med barn i den åldern. Lagom långa godnattsagor om saker som händer nästan alla barn.Och fina bilder av Ilon Wikland. Alla mina tre ungar har älskat den. Den går att få tag på på antikvariat, ges inte ut längre. Synd.
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Gratulerar!!!

    Grattis stora grabben...
    Ja tiden går allt för fort, och det märker man ju när man tittar på barnen...

    Hoppas han har haft en bra födelsedag!

    Kram Linn&Isaac.
  10. 5
    Gratulerar!!! Grattis stora grabben...
    Ja tiden går allt för fort, och det märker man ju när man tittar på barnen...

    Hoppas han har haft en bra födelsedag!

    Kram Linn&Isaac.
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Grattis Sebastian!

    Vad kul att han gillade sin helikopter, det är ju så underbart att se barnens glädje!
  12. 6
    Grattis Sebastian! Vad kul att han gillade sin helikopter, det är ju så underbart att se barnens glädje!
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7

    Tack allihop!!!

    För dom jättefina o gulliga födelsedagshälsningarna. Jag har kramat Sebban från er alla!

    I går eftermiddag bar det,som Sebban bestämt,iväg till pizzerian. Av nån anledning fick \"pizzagubbarna\" reda på att vi hade ett litet födelsedagsbarn med oss. När pizzorna var färdiga släckte dom ner pizzerian.Fram kommer dom med pizzorna till barnen,som dom bakat som små gubbar och i Sebastians pizza brann 4 ljus. Sebban tål ju inte mjölk,så i stället för osten hade dom lagt på extra mycket skinka o toppat med bacon. Visst var det gulligt av dom?
  14. 7
    Tack allihop!!! För dom jättefina o gulliga födelsedagshälsningarna. Jag har kramat Sebban från er alla!

    I går eftermiddag bar det,som Sebban bestämt,iväg till pizzerian. Av nån anledning fick \"pizzagubbarna\" reda på att vi hade ett litet födelsedagsbarn med oss. När pizzorna var färdiga släckte dom ner pizzerian.Fram kommer dom med pizzorna till barnen,som dom bakat som små gubbar och i Sebastians pizza brann 4 ljus. Sebban tål ju inte mjölk,så i stället för osten hade dom lagt på extra mycket skinka o toppat med bacon. Visst var det gulligt av dom?

Liknande trådar

  1. Idag fyller hon 10!!
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 17:04
  2. Idag fyller jag år!
    By Maria1983 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 07:43
  3. Idag fyller jag år
    By Annika o Amy 29-3-06 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 13:51
  4. Idag fyller jag år
    By Annika o Amy 29-3-06 in forum _0207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 13:40
  5. E fyller tre idag!
    By Åsa med E och e in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 21:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar