Gomorron...eller nåt...
_0502 Februaribarn
  1. Anonym
    #1

    Gomorron...eller nåt...

    Vet inte om den är så god idag, W har strulat typ hela natten o jag ser verkligen fram emot att sova själv med alla barn ända till fredag*NOT* Vad är det med henne??!!! Vaknar o knorvar o stökar o bökar...Ska väl ta en kaffe, plugga lite o så träffa en kompis sen o äta lunch eller så.
    Vad ska ni göra denna gråkalla höstdag, för nu blir det väl \"höst-höst\" liksom...
    kram kram
  2. 1
    Gomorron...eller nåt... Vet inte om den är så god idag, W har strulat typ hela natten o jag ser verkligen fram emot att sova själv med alla barn ända till fredag*NOT* Vad är det med henne??!!! Vaknar o knorvar o stökar o bökar...Ska väl ta en kaffe, plugga lite o så träffa en kompis sen o äta lunch eller så.
    Vad ska ni göra denna gråkalla höstdag, för nu blir det väl \"höst-höst\" liksom...
    kram kram
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    Vi ska...

    ...fota lite kläder till Tradera *hooked*
    Sen ska vi gå på 1-årskalas. Hjälp... det är en kille i mammagruppen som fyller... hur i helskotta kan det vara så att han är 1 år redan??? Ojoj.
    Sen ska vi ju gå till skolan och lämna av lite gympakläder och en bok till dottern, och det är ju himla tur det, för då får vi en liten promenad också, vilket jag misstänker att vi inte fått annars. Vädret är INTE lockande just idag.
  4. 2
    Vi ska... ...fota lite kläder till Tradera *hooked*
    Sen ska vi gå på 1-årskalas. Hjälp... det är en kille i mammagruppen som fyller... hur i helskotta kan det vara så att han är 1 år redan??? Ojoj.
    Sen ska vi ju gå till skolan och lämna av lite gympakläder och en bok till dottern, och det är ju himla tur det, för då får vi en liten promenad också, vilket jag misstänker att vi inte fått annars. Vädret är INTE lockande just idag.
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3

    Här ser det lovande ut

    Solen börjar ta sig igenom de tjocka molnen... Har bara vaknat och ätit frukost. Nu åker L runt i sin gåstol och drar ner allt som han får tag i. Så efter jag har städat sedan så ska vi väl ut och knata...

    Ska förbereda träff med mammorna (aff-mammor här i Uppsala) imorgon. Det är hos mig.

    Annars lugnt. Trevlig dag, vänner!

    Kram
  6. 3
    Här ser det lovande ut Solen börjar ta sig igenom de tjocka molnen... Har bara vaknat och ätit frukost. Nu åker L runt i sin gåstol och drar ner allt som han får tag i. Så efter jag har städat sedan så ska vi väl ut och knata...

    Ska förbereda träff med mammorna (aff-mammor här i Uppsala) imorgon. Det är hos mig.

    Annars lugnt. Trevlig dag, vänner!

    Kram
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Här är det sol!

    Ser ut att bli en kanon dag här.
    Jag ska iväg och väga mig strax..Två veckor sen sist..*nervös*
    Sen ska jag försöka komma iväg och jobba ihop pengarna som jag gjorde slut på i Stockholm:-0

    Kram
  8. 4
    Här är det sol! Ser ut att bli en kanon dag här.
    Jag ska iväg och väga mig strax..Två veckor sen sist..*nervös*
    Sen ska jag försöka komma iväg och jobba ihop pengarna som jag gjorde slut på i Stockholm:-0

    Kram
  9. Medlem sedan
    Mar 2005
    #5

    Du är så duktig

    som fortfarande väger dig. Hur mkt är det totalt nu? Ska väl gå och väga in mig igen snart... Snart...

    Kram
  10. 5
    Du är så duktig som fortfarande väger dig. Hur mkt är det totalt nu? Ska väl gå och väga in mig igen snart... Snart...

    Kram
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Rapporterar sen!*imt*

  12. 6
    Rapporterar sen!*imt*
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7

    slöar...

    Idag blir det en slödag! Storebror är hemma från dagmamman och går fortfarande runt i pyamas. Han har varit krasslig i några dagar men är bättre nu. Äter han som han ska och inte hostar så blir det dagmamma imorgon.
    Jag känner mig lite halvförkyld, så jag glider runt här i myskläder :-) Den ende som är pigg är Alice, även om näsan rinner lite på henne. Fast just nu så sover hon. Hon studsade upp vid sex i morse! Sonen likaså trots att jag försökte hålla dem sovandes i sängen *trött mamma*
    Själv är jag ensam med barnen till onsdag kväll, så jag hoppas de är snälla och går lätt att lägga *S*
  14. 7
    slöar... Idag blir det en slödag! Storebror är hemma från dagmamman och går fortfarande runt i pyamas. Han har varit krasslig i några dagar men är bättre nu. Äter han som han ska och inte hostar så blir det dagmamma imorgon.
    Jag känner mig lite halvförkyld, så jag glider runt här i myskläder :-) Den ende som är pigg är Alice, även om näsan rinner lite på henne. Fast just nu så sover hon. Hon studsade upp vid sex i morse! Sonen likaså trots att jag försökte hålla dem sovandes i sängen *trött mamma*
    Själv är jag ensam med barnen till onsdag kväll, så jag hoppas de är snälla och går lätt att lägga *S*
  15. Medlem sedan
    Mar 2000
    #8

    Hos oss....

    är det en genomförkyld dag. Äldsta dotterna har varit förkyld hela helgen. Elsie blev det igår, och idag känner jag mig genomförkyld.

    Nu är min kropp full med nässpray och bricanyl, men pigg känner jag mig inte:-( Bricanylen gör mig skakig...

    JAg ska till tandläkaren. Och eftersom det är så svårt med tider, så får jag väl pallra mig dit ändå. JAg får hoppas att en dusch gör susen.

    Efter tandläkaren ska jag jobba i em/kväll. Barnvakt till barnen o maken ska åka till Stockholm o vara där till torsdag.......

  16. 8
    Hos oss.... är det en genomförkyld dag. Äldsta dotterna har varit förkyld hela helgen. Elsie blev det igår, och idag känner jag mig genomförkyld.

    Nu är min kropp full med nässpray och bricanyl, men pigg känner jag mig inte:-( Bricanylen gör mig skakig...

    JAg ska till tandläkaren. Och eftersom det är så svårt med tider, så får jag väl pallra mig dit ändå. JAg får hoppas att en dusch gör susen.

    Efter tandläkaren ska jag jobba i em/kväll. Barnvakt till barnen o maken ska åka till Stockholm o vara där till torsdag.......

  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    Fin besök

    av en kompis och hennes barn så det blir lunch o fika gott här :)
  18. 9
    Fin besök av en kompis och hennes barn så det blir lunch o fika gott här :)
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    #10

    Ingenting som vanligt....

    Dagarna bara rullar på och jag gör inget tycker jag:) Är ju rätt så bunden hemmavid iom att Emma sover 10-12 och sen kommer sonen hem vid 13 från skolan.Så ska jag iväg nånstans måste det bli direkt på morgonen och det ooorkar jag inte.

    Men oj vad jag njuter av att \"bara\" vara hemma....Kunde bli lyxhustru om jag hade en rik karl...*drömmer mej bort*
  20. 10
    Ingenting som vanligt.... Dagarna bara rullar på och jag gör inget tycker jag:) Är ju rätt så bunden hemmavid iom att Emma sover 10-12 och sen kommer sonen hem vid 13 från skolan.Så ska jag iväg nånstans måste det bli direkt på morgonen och det ooorkar jag inte.

    Men oj vad jag njuter av att \"bara\" vara hemma....Kunde bli lyxhustru om jag hade en rik karl...*drömmer mej bort*
  21. Medlem sedan
    Jul 2000
    #11

    Samma här

    Här knorvas, stökas och bökas det också nu om nätterna så man blir knäpp. Gick och la mig försent igårkväll också. Somnade runt tolv, gick upp halv sju och däremellan vaknade fröken tre-fyra gånger.

    När vi sen skulle slänga oss iväg till skola och dagis hittade vi ingen cykelnyckel. Så det blev bara till att ringa skolan och erkänna *blä*, ta ut vagnen och börja knata. C kom nästan en timme försent...

    Nu sitter jag i alla fall här med min efterlängtade kopp kaffe och njuter Am vaknar nog snart i vagnen...
  22. 11
    Samma här Här knorvas, stökas och bökas det också nu om nätterna så man blir knäpp. Gick och la mig försent igårkväll också. Somnade runt tolv, gick upp halv sju och däremellan vaknade fröken tre-fyra gånger.

    När vi sen skulle slänga oss iväg till skola och dagis hittade vi ingen cykelnyckel. Så det blev bara till att ringa skolan och erkänna *blä*, ta ut vagnen och börja knata. C kom nästan en timme försent...

    Nu sitter jag i alla fall här med min efterlängtade kopp kaffe och njuter Am vaknar nog snart i vagnen...
  23. Medlem sedan
    Jul 2000
    #12

    Det är

    jättehärligt promenadväder ute nu! Se till att klä på er bara. Det är friskt.

    Lite nyfiken på vad det blir imorgon... :o)
  24. 12
    Det är jättehärligt promenadväder ute nu! Se till att klä på er bara. Det är friskt.

    Lite nyfiken på vad det blir imorgon... :o)

Liknande trådar

  1. Gomorron, eller?
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 12:59
  2. Gomorron eller nåt.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-08, 08:05
  3. Gomorron eller nåt.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-22, 12:58
  4. Gomorron, eller nåt.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 13:19
  5. Godnatt eller gomorron eller .
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 02:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar