Min prinsessa fyller fyra idag!
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Min prinsessa fyller fyra idag!

    Tänk vad tiden går fort!!! hon har blivit så stor! sitter just nu i soffan och leker med sin nya sköt väska.(har ju en lillebror som är fyra månader, och ska ju självklart ha det som mamma har)
    Imorgon är det dax för fyra års kontroll! det har varit riktigt spännande att läsa om hur det har gått för era små busfrön. För tyvär är det ju så att jag läser betydligt mer än vad jag skriver *Fy på mig*
    ska försöka skärpa mig! Här hänger ju så många trevliga och kloka människor!!
    Nu ska jag gå och klämma lite på Tindra!! min STORA tjej!
  2. 1
    Min prinsessa fyller fyra idag! Tänk vad tiden går fort!!! hon har blivit så stor! sitter just nu i soffan och leker med sin nya sköt väska.(har ju en lillebror som är fyra månader, och ska ju självklart ha det som mamma har)
    Imorgon är det dax för fyra års kontroll! det har varit riktigt spännande att läsa om hur det har gått för era små busfrön. För tyvär är det ju så att jag läser betydligt mer än vad jag skriver *Fy på mig*
    ska försöka skärpa mig! Här hänger ju så många trevliga och kloka människor!!
    Nu ska jag gå och klämma lite på Tindra!! min STORA tjej!
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    Grattis på födelsedagen!

    Hoppas att Tindra får en toppen dag med massor med paket och tårta.
  4. 2
    Grattis på födelsedagen! Hoppas att Tindra får en toppen dag med massor med paket och tårta.
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    *grattis*

    vet hur det känns.. min piga flyllde fyra för två veckor sen.. man fattar inte att de blivit så stora....
  6. 3
    *grattis* vet hur det känns.. min piga flyllde fyra för två veckor sen.. man fattar inte att de blivit så stora....
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4

    Tack!

    dagen gick lysande!
    Många paketer och tårta blev det, sedan på kvällskvisten åkte vi över till danmark för att äta en stor glass med gräddbulle på. Tindra älskar att åka båt,, som tur är bor vi nära danmark!
  8. 4
    Tack! dagen gick lysande!
    Många paketer och tårta blev det, sedan på kvällskvisten åkte vi över till danmark för att äta en stor glass med gräddbulle på. Tindra älskar att åka båt,, som tur är bor vi nära danmark!

Liknande trådar

  1. Vår prinsessa fyller 3 idag
    By marilen in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-02-05, 09:42
  2. Idag fyller min prinsessa 5 år
    By HeidiN72 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 08:22
  3. Idag fyller Holly fyra år!
    By daisy in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 22:12
  4. Idag var jag prinsessa i 2 minuter :-)
    By _mia_e in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 21:50
  5. Min prinsessa fyller 5år idag!
    By No more tears in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 17:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar