Nu har Milla flyttat!
_0502 Februaribarn
  1. Sicily
    #1

    Nu har Milla flyttat!

    Det fick bli köket för hennes del tillslut.Inte är det roligt att behöva ha henne där , men vad gör man när man bor i en tvåa??
    Vi har i alla fall ett stort kök så det blev rätt bra ändå. Sen ska jag hänga upp nått typ av draperi så det blir ännu mer avskilt, och lite mörkare.
    I sovrummet har vi mörka rullgardiner så det känns plötsligt alldeles för ljust med enbart persienner.

    Natten gick sådär...Men det kändes bättre på nått vis ändå. Jag kunde slappna av mer utan att var orolig att det är JAG som väcker henne. Speciellt som jag fått rethostan som Jonas hade för ett par veckor sedan..

    Nu ska jag iväg och väga mig! Tjing!

  2. 1
    Nu har Milla flyttat! Det fick bli köket för hennes del tillslut.Inte är det roligt att behöva ha henne där , men vad gör man när man bor i en tvåa??
    Vi har i alla fall ett stort kök så det blev rätt bra ändå. Sen ska jag hänga upp nått typ av draperi så det blir ännu mer avskilt, och lite mörkare.
    I sovrummet har vi mörka rullgardiner så det känns plötsligt alldeles för ljust med enbart persienner.

    Natten gick sådär...Men det kändes bättre på nått vis ändå. Jag kunde slappna av mer utan att var orolig att det är JAG som väcker henne. Speciellt som jag fått rethostan som Jonas hade för ett par veckor sedan..

    Nu ska jag iväg och väga mig! Tjing!

  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Härligt gjort

    jag har inte kunnat ge henne sitt rum än... jag är nog lite löjlig jag hon får sitt rum senare. Det är ju ändå ett gästrum idag som används ganska flitigt så hon får bo hos oss ett tag till :)

    kram o lycka till
  4. 2
    Härligt gjort jag har inte kunnat ge henne sitt rum än... jag är nog lite löjlig jag hon får sitt rum senare. Det är ju ändå ett gästrum idag som används ganska flitigt så hon får bo hos oss ett tag till :)

    kram o lycka till
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3

    Blir säkert jättebra!

    Och man har ju inte så stora valmöjligheter då man bor i en tvåa.Vi bar ut äldsta dotterns säng till vardagsrummet varje natt då vi bodde i en tvåa.Hon stånkade och stönade så mycket på natten så jag kunde omöjligt slappna av.Så det blev vardagsrummet för henne från det hon var bara några veckor (hon sov annars bra på nätterna till skillnad från sin lillasyster...)

    Lycka till med vägningen!!!
  6. 3
    Blir säkert jättebra! Och man har ju inte så stora valmöjligheter då man bor i en tvåa.Vi bar ut äldsta dotterns säng till vardagsrummet varje natt då vi bodde i en tvåa.Hon stånkade och stönade så mycket på natten så jag kunde omöjligt slappna av.Så det blev vardagsrummet för henne från det hon var bara några veckor (hon sov annars bra på nätterna till skillnad från sin lillasyster...)

    Lycka till med vägningen!!!

Liknande trådar

  1. Milla
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 22:12
  2. Milla!
    By Jillsan in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 16:14
  3. Milla
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 21:54
  4. Milla!
    By suscle in forum _0307 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 12:14
  5. Milla är här!
    By - Carina - in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 11:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar