Nån mer som har fullt med bristningar på låren?
_0511 Novemberbarn
  1. JAG::
    #1

    Nån mer som har fullt med bristningar på låren?

    Det känns väldigt tråkigt att ha smäckfullt med röda hormonbristningar på rumpan o låren. Hoppas min sambo inte tycker att jag ser äcklig ut! *suck*
    Nån mer som har/har haft såna bristningar o försvinner dom?
  2. 1
    Nån mer som har fullt med bristningar på låren? Det känns väldigt tråkigt att ha smäckfullt med röda hormonbristningar på rumpan o låren. Hoppas min sambo inte tycker att jag ser äcklig ut! *suck*
    Nån mer som har/har haft såna bristningar o försvinner dom?
  3. mor till nea + v. 35
    #2

    jo då.

    efter min dotter föddes tog det ju ett tag innan bristningarna försvann.Det mesta gjorde faktiskt det men en hel del var kvar men hade bleknat. Nu har jag mycket bristningar på magen och där gör det ont.
  4. 2
    jo då. efter min dotter föddes tog det ju ett tag innan bristningarna försvann.Det mesta gjorde faktiskt det men en hel del var kvar men hade bleknat. Nu har jag mycket bristningar på magen och där gör det ont.
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3

    Bara på låren och rumpan? :-)

    Jag har över hela magen, på sidorna på brösten över hela rumpan och ner till fotlederna. De kom i vecka 10 och har stannat sedan dess.( De på magen kom för 2 månader sedan ungefär) Tror inte de har med viktuppgången att göra eftersom mina kom så tidigt. Hade ju inte ändrat vikt nämvärt i vecka 10. Tror mer på ärftlighet eller hormoner då. De ska ju blekna med tiden och sambon får väl helt enkelt stå ut, du bär ju på hans barn....Även om jag inte lyckas övertyga mig själv riktigt alltid heller :-) I början smorde jag varje dag med mandelolja men det hjälpte inte ett dugg...Vi får väl bara hoppas på att de bleknar så småningom...
  6. 3
    Bara på låren och rumpan? :-) Jag har över hela magen, på sidorna på brösten över hela rumpan och ner till fotlederna. De kom i vecka 10 och har stannat sedan dess.( De på magen kom för 2 månader sedan ungefär) Tror inte de har med viktuppgången att göra eftersom mina kom så tidigt. Hade ju inte ändrat vikt nämvärt i vecka 10. Tror mer på ärftlighet eller hormoner då. De ska ju blekna med tiden och sambon får väl helt enkelt stå ut, du bär ju på hans barn....Även om jag inte lyckas övertyga mig själv riktigt alltid heller :-) I början smorde jag varje dag med mandelolja men det hjälpte inte ett dugg...Vi får väl bara hoppas på att de bleknar så småningom...

Liknande trådar

  1. Domningar i låren
    By sportdamen in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-22, 13:19
  2. Ont i låren
    By Pipan in forum _0907 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 20:18
  3. Ilningar i låren???
    By anonymt namn in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 08:05
  4. Ont i låren?
    By zandra85 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 16:26
  5. Hur tränar man låren?
    By Annelieh in forum Träning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 07:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar