Träningsställen i Göteborg?
Träning
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Träningsställen i Göteborg?

    Jag skall på kurs i Göteborg Mån-Tors nästa vecka och kommer ju få lagom spunk av att sitta still hela dagarna. Finns det något gym i närheten av \"Scandic Backadal\" (På bäckebolsvägen).
  2. 1
    Träningsställen i Göteborg? Jag skall på kurs i Göteborg Mån-Tors nästa vecka och kommer ju få lagom spunk av att sitta still hela dagarna. Finns det något gym i närheten av \"Scandic Backadal\" (På bäckebolsvägen).
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Gym på hotellet?

    Du har inte sån tur att det finns gym på hotellet? IBland har dom det.
  4. 2
    Gym på hotellet? Du har inte sån tur att det finns gym på hotellet? IBland har dom det.
  5. Anonym
    #3

    Kollade det innan jag frågade

    De har roddmaskin, cykel och löpband samt lite lösa vikter. Låter ïnte så lockande. Var mr ute efter klasser.
  6. 3
    Kollade det innan jag frågade De har roddmaskin, cykel och löpband samt lite lösa vikter. Låter ïnte så lockande. Var mr ute efter klasser.
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    Tyvärr

    känner jag inte till Gbg så bra vad det gäler gym, men kolla med sats eller någon annan kedja. Sats vet jag har fler olika anläggningar i gbg och någon kanske ligger nära ditt hotell.
  8. 4
    Tyvärr känner jag inte till Gbg så bra vad det gäler gym, men kolla med sats eller någon annan kedja. Sats vet jag har fler olika anläggningar i gbg och någon kanske ligger nära ditt hotell.
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5

    åhhh ska du hälsa på mig!!!!

    bor inte långt ifrån ditt hotell. precis vid hotellet finns inget gym med pass (vad jag vet) men på backaplan ligger energy där jag har kort å där finns det olika pass. det ligger på gustav dalensg 13 tel:031-517210 / www.sportlife.se å dom har många pass. kolla på www.tidpunkten.se hur det går med bussar från hotellet. då ser du osså om det känns ok att åka såpass om du nu inte har bil. e det något annat du undrar så hojta till. å hjärtligt välkommen till sveriges framsida:-)
  10. 5
    åhhh ska du hälsa på mig!!!! bor inte långt ifrån ditt hotell. precis vid hotellet finns inget gym med pass (vad jag vet) men på backaplan ligger energy där jag har kort å där finns det olika pass. det ligger på gustav dalensg 13 tel:031-517210 / www.sportlife.se å dom har många pass. kolla på www.tidpunkten.se hur det går med bussar från hotellet. då ser du osså om det känns ok att åka såpass om du nu inte har bil. e det något annat du undrar så hojta till. å hjärtligt välkommen till sveriges framsida:-)
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Kommer från Sveriges framsida :-)

    Är uppvuxen och bodde 20 år i Trollhättan innan jag blev norrbottning.

    Får kolla passen på energy och se hur jag kan passa in med kursen.

    Åka buss är inga problem för nej jag tar inte bilen från Boden till Göteborg den här gången :-)

  12. 6
    Kommer från Sveriges framsida :-) Är uppvuxen och bodde 20 år i Trollhättan innan jag blev norrbottning.

    Får kolla passen på energy och se hur jag kan passa in med kursen.

    Åka buss är inga problem för nej jag tar inte bilen från Boden till Göteborg den här gången :-)

Liknande trådar

  1. Hej fr Göteborg!!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-29, 21:15
  2. Göteborg?
    By Anja1979 in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 08:17
  3. Göteborg i nov?
    By mariamed4 in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 19:19
  4. Göteborg
    By skånska in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 19:16
  5. Göteborg
    By Chacha in forum Hitta nya vänner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar