Sänkte sängen idag
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Sänkte sängen idag

    Nu åkte spjälsängen ner i nedersta läget. Det var för enkelt för henne att resa sig upp innan, så nu ska det bli liiite värre. Imorse vid sex så där så står en pigg liten tjej i sängen och skakar spjälorna - och jag som ville soooova :-) Det har inte varit någon risk för att hon skulle ramla ut innan, hade hon klättrat ur så hade hon landat i min säng.
    Får väl se hur det går inatt, eller om jag behöver höja upp hela hennes säng så hon kommer i jämnhöjd med min säng. Det kan bli lite jobbigt att klappa om henne med en decimeters höjdskillnad. Ja, ja, jag får väl se hur det går.
  2. 1
    Sänkte sängen idag Nu åkte spjälsängen ner i nedersta läget. Det var för enkelt för henne att resa sig upp innan, så nu ska det bli liiite värre. Imorse vid sex så där så står en pigg liten tjej i sängen och skakar spjälorna - och jag som ville soooova :-) Det har inte varit någon risk för att hon skulle ramla ut innan, hade hon klättrat ur så hade hon landat i min säng.
    Får väl se hur det går inatt, eller om jag behöver höja upp hela hennes säng så hon kommer i jämnhöjd med min säng. Det kan bli lite jobbigt att klappa om henne med en decimeters höjdskillnad. Ja, ja, jag får väl se hur det går.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Det är ett problem

    när de hamnar så långt ner ijämnförelse till ens egen säng. Har också på nedersta och sonen är inte storm förtjust, men vad gör man inte för deras eget bästa!

    Hoppas det går bra!

    Kram
  4. 2
    Det är ett problem när de hamnar så långt ner ijämnförelse till ens egen säng. Har också på nedersta och sonen är inte storm förtjust, men vad gör man inte för deras eget bästa!

    Hoppas det går bra!

    Kram

Liknande trådar

  1. Riksbanken sänkte räntan
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-02, 16:06
  2. Ni som sänkte PH
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-01, 09:37
  3. FED sänkte nyss räntan....
    By Desperado in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 15:00
  4. i dag sänkte jag sängen
    By Monica med 3 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 12:35
  5. Sänkte sängen idag
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 14:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar