Det har börjat så bra!!
Styvfamiljer
  1. Mustardseed
    #1

    Det har börjat så bra!!

    Vi flyttade ihop i början av september och jag är så himla glad för att det har börjat så otroligt bra. Barnen (han har tre och jag ett) är allihopa superglada att vi har flyttat ihop och det känns så otroligt mysigt allting.

    Visst är det smågrejer som vi måste jämka ihop oss om, och jag är säker på att vi kommer få jobbiga perioder också, en framförallt så gläds jag (och sambon) just nu åt att vår start tillsammans i gemensamma hemmet har blivit så positiv. Det känns som en så skön grund att stå på.

    Och vad mycket TID vi har nu när vi bor ihop och ingen energi går åt att plocka med sig grejer fram och tillbaka mellan hemmen eller trängas sex personer på tre rum på helgerna (alltid någon som var på besök hos den andre). Det känns som vi hinner med hur mycket som helst på helgerna (både de barnfria och de andra) när vi bara har ETT hem att sköta om.

    Ah, ville bara skriva ett positivt inlägg. *s*
  2. 1
    Det har börjat så bra!! Vi flyttade ihop i början av september och jag är så himla glad för att det har börjat så otroligt bra. Barnen (han har tre och jag ett) är allihopa superglada att vi har flyttat ihop och det känns så otroligt mysigt allting.

    Visst är det smågrejer som vi måste jämka ihop oss om, och jag är säker på att vi kommer få jobbiga perioder också, en framförallt så gläds jag (och sambon) just nu åt att vår start tillsammans i gemensamma hemmet har blivit så positiv. Det känns som en så skön grund att stå på.

    Och vad mycket TID vi har nu när vi bor ihop och ingen energi går åt att plocka med sig grejer fram och tillbaka mellan hemmen eller trängas sex personer på tre rum på helgerna (alltid någon som var på besök hos den andre). Det känns som vi hinner med hur mycket som helst på helgerna (både de barnfria och de andra) när vi bara har ETT hem att sköta om.

    Ah, ville bara skriva ett positivt inlägg. *s*
  3. Jenny
    #2

    Åh,vad roligt att höra

    Vi hade det som ni en period med två hem fast alla eg ville vara tillsammans.
    Och när vi väl flyttade ihop kände vi oxå att vad roligt och härligt det var.
    Så ta vara på glädjen ni känner,det är en väldigt bra grund för ert forsatta liv.

    Kul med ett positivt inlägg.
  4. 2
    Åh,vad roligt att höra Vi hade det som ni en period med två hem fast alla eg ville vara tillsammans.
    Och när vi väl flyttade ihop kände vi oxå att vad roligt och härligt det var.
    Så ta vara på glädjen ni känner,det är en väldigt bra grund för ert forsatta liv.

    Kul med ett positivt inlägg.
  5. Sajilije/Lotta
    #3

    Grattis!! :)

    Skit kommer komma, men man får ta det på volley liksom...Låter helmysigt!!
  6. 3
    Grattis!! :) Skit kommer komma, men man får ta det på volley liksom...Låter helmysigt!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Vad glad jag blir av att läsa ditt inlägg!

    Jag önskar er verkligen all lycka och håller tummar och tår för att ni ska få forsätta njuta som ni gör nu. Kram
  8. 4
    Vad glad jag blir av att läsa ditt inlägg! Jag önskar er verkligen all lycka och håller tummar och tår för att ni ska få forsätta njuta som ni gör nu. Kram
  9. Basilika
    #5

    Vad härligt det låter :)

    och grattis till nya huset också. Tycker överlag att dina inlägg är kloka och genomtänkta och med det i bakhuvudet så är jag övertygad om att ni ror detta i land :)
  10. 5
    Vad härligt det låter :) och grattis till nya huset också. Tycker överlag att dina inlägg är kloka och genomtänkta och med det i bakhuvudet så är jag övertygad om att ni ror detta i land :)

Liknande trådar

  1. Börjat med Gi!
    By allimaca in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 06:11
  2. Nu har det börjat!
    By azza in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 21:26
  3. Ni som har börjat om
    By ejjvi in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 18:50
  4. Har börjat på
    By Sanna med Paula & Simon in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 19:22
  5. Nu har jag börjat med GI
    By PiaD1978 in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 10:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar