Ajajaj
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Ajajaj

    ONT i hjärtat gör det när jag lämnar min stora skrutt på dagis! Han blev jätteledsen när jag vinkade och det är han nästan aldrig annars. Arg är han titt och tätt och lite ledsen när han slår sig men inte såhär. Åhh vad jag tycker att det är jobbigt. Samtidigt ska det bli jätteskönt att få några timmar med bara Märta så jag hoppas inskolningen ska gå bra.

    (Detta hör ju egentligen inte till denna grupp men jag måste få skriva en rad till några jag vet förstår.)

    Hoppas ni får en bra dag!
    Kram
  2. 1
    Ajajaj ONT i hjärtat gör det när jag lämnar min stora skrutt på dagis! Han blev jätteledsen när jag vinkade och det är han nästan aldrig annars. Arg är han titt och tätt och lite ledsen när han slår sig men inte såhär. Åhh vad jag tycker att det är jobbigt. Samtidigt ska det bli jätteskönt att få några timmar med bara Märta så jag hoppas inskolningen ska gå bra.

    (Detta hör ju egentligen inte till denna grupp men jag måste få skriva en rad till några jag vet förstår.)

    Hoppas ni får en bra dag!
    Kram
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    Hu, så jobbigt!

    Börjar han alltså inskolning nu, inte gått förut? Det är jobbigt att lämna bort dem, särskilt när de är ledsna! Lider med dig, men det finns ju inga genvägar tyvärr...
    Kram
  4. 2
    Hu, så jobbigt! Börjar han alltså inskolning nu, inte gått förut? Det är jobbigt att lämna bort dem, särskilt när de är ledsna! Lider med dig, men det finns ju inga genvägar tyvärr...
    Kram
  5. Sourlime med Emil 0204 och Måns 0508
    #3

    Jag

    Jag vet hur det är. Men det är bara att stålsätta sig, bita ihop och gå därifrån och gråta en skvätt. Det gjorde jag många gånger med Emil. Det blir bättre med tiden. Sen så brukade jag ringa efter ca 20 min och då var allt frid och fröjd.
    Kram
  6. 3
    Jag Jag vet hur det är. Men det är bara att stålsätta sig, bita ihop och gå därifrån och gråta en skvätt. Det gjorde jag många gånger med Emil. Det blir bättre med tiden. Sen så brukade jag ringa efter ca 20 min och då var allt frid och fröjd.
    Kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Låter jobbigt

    Visst är det hemskt att se sin ögonsten vara ledsen. Tack och löov har vi sluppit tårar i just det sammanhanget! Jag har det omvända problemet med en tjej som inte förstår varför hon inte får gå och leka med sina älskade kompisar utan måste vara hemma med en tråkig mamma och en skrikande lillebror...

    Hoppas att det blir bättre snart och att han också blir superglad av att få gå till dagis.

    Styrkekramar till dess
    Charlie
  8. 4
    Låter jobbigt Visst är det hemskt att se sin ögonsten vara ledsen. Tack och löov har vi sluppit tårar i just det sammanhanget! Jag har det omvända problemet med en tjej som inte förstår varför hon inte får gå och leka med sina älskade kompisar utan måste vara hemma med en tråkig mamma och en skrikande lillebror...

    Hoppas att det blir bättre snart och att han också blir superglad av att få gå till dagis.

    Styrkekramar till dess
    Charlie
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5

    Gulle er

    och tack för era svar. Det värmer!
    han var glad när jag hämtade honom och det hade gått bra idag. Hoppas han snart tycker att det är kul redan när vi kommer till dagis
    Kram pÅ er
  10. 5
    Gulle er och tack för era svar. Det värmer!
    han var glad när jag hämtade honom och det hade gått bra idag. Hoppas han snart tycker att det är kul redan när vi kommer till dagis
    Kram pÅ er

Liknande trådar

  1. ajajaj
    By semj in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 11:36
  2. Ajajaj!
    By SanktaCecilia in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 18:00
  3. Ajajaj
    By NeasMamma in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 07:29
  4. ajajaj
    By anna37 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 11:13
  5. ajajaj
    By Akleja in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 17:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar