Sätter sig upp
_0502 Februaribarn
  1. geo75
    #1

    Sätter sig upp

    vaaar tog bebisen vägen :)

    För ett par dar sen så hade min man henne i sängen på morgonen o jag sov ut i gästrummet när jag kommer in säger han: Jag somnade till och när jag vaknade satt hon upp. Ja ja har jag tänkt on slet sig väl upp med hjälp av täcket el honom el nåt. Igår ville madame INTE ligga på golvet det blej ramaskri så jag trodde hon va väldigt mammig. Imorse när jag gjorde frukost o la ner henne och kom tillbaka så SATT hon upp under bordet. Jag tappade hakan och nästan hela frukosten på golvet :)

  2. 1
    Sätter sig upp vaaar tog bebisen vägen :)

    För ett par dar sen så hade min man henne i sängen på morgonen o jag sov ut i gästrummet när jag kommer in säger han: Jag somnade till och när jag vaknade satt hon upp. Ja ja har jag tänkt on slet sig väl upp med hjälp av täcket el honom el nåt. Igår ville madame INTE ligga på golvet det blej ramaskri så jag trodde hon va väldigt mammig. Imorse när jag gjorde frukost o la ner henne och kom tillbaka så SATT hon upp under bordet. Jag tappade hakan och nästan hela frukosten på golvet :)

  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2

    Oj!

    Få se vem som blir först med att gå här:)
    Igår fattade Emma sej på att dra sej framåt i armarna (förut har hon bara rullat)så nu går det undan då hon hittar något intressant på golvet.Sen sa hon OOH med munnen som ett runt o och härmade mej då jag sa voff voff åt hennes lilla leksakshund.Jättekul att det händer så mycket nu!!!
  4. 2
    Oj! Få se vem som blir först med att gå här:)
    Igår fattade Emma sej på att dra sej framåt i armarna (förut har hon bara rullat)så nu går det undan då hon hittar något intressant på golvet.Sen sa hon OOH med munnen som ett runt o och härmade mej då jag sa voff voff åt hennes lilla leksakshund.Jättekul att det händer så mycket nu!!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3

    kul!

    det är såå kul med framsteg!

    Elsie har klarat sätta sig i några veckor nu. De senaste dagarna har hon verkligen fått kläm på att resa sig mot _allt_! Endel saker mer stadiga än andra........

    Du kommer nog tappa frukosten fler gånger framöver *s*, för nu lär de sig nya saker hela tiden!
  6. 3
    kul! det är såå kul med framsteg!

    Elsie har klarat sätta sig i några veckor nu. De senaste dagarna har hon verkligen fått kläm på att resa sig mot _allt_! Endel saker mer stadiga än andra........

    Du kommer nog tappa frukosten fler gånger framöver *s*, för nu lär de sig nya saker hela tiden!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    ja, bebisarna har försvunnit :-)

    Alice klarar ju att gå från sittande till krypande och tillbaka igen - och reser sig mot snart ALLT! Det är inte ofta hon ligger ner inte, utom när hon sover eller åker vagn. Motoriskt tidig är hon, så hon kommer väl att tala sent, hon följer ju storebror i allt hittills.
    Framstegen kommer nog snabbt nu, så var beredd på att tappa hakan fler gånger! Själv tänker jag inte alltid på allt hon faktiskt kan göra, är väl en blase tvåbarnsmamma *ler* Men visst är det kul att man märker att de gör framsteg!
  8. 4
    ja, bebisarna har försvunnit :-) Alice klarar ju att gå från sittande till krypande och tillbaka igen - och reser sig mot snart ALLT! Det är inte ofta hon ligger ner inte, utom när hon sover eller åker vagn. Motoriskt tidig är hon, så hon kommer väl att tala sent, hon följer ju storebror i allt hittills.
    Framstegen kommer nog snabbt nu, så var beredd på att tappa hakan fler gånger! Själv tänker jag inte alltid på allt hon faktiskt kan göra, är väl en blase tvåbarnsmamma *ler* Men visst är det kul att man märker att de gör framsteg!
  9. Medlem sedan
    Sep 2004
    #5

    visst är det

    häftigt när de små blir \"stora\". Tiden går så rasande fort! Då reser hon sig säkert snart!
  10. 5
    visst är det häftigt när de små blir \"stora\". Tiden går så rasande fort! Då reser hon sig säkert snart!

Liknande trådar

  1. Om jag går ut och sätter mig
    By Majjen in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 13:01
  2. Nu sätter jag på
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 20:38
  3. När man sätter upp
    By nilla in forum Barn som yrke
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 17:49
  4. Hon sätter sig!
    By Annika m V-0303 & L-0507 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 23:09
  5. nu sätter sig...
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 17:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar