Är så nojjig.
Missfall
  1. Maria m.2, bf 12/4.
    #1

    Är så nojjig.

    Kan man gå länge med ett foster dött i magen?
    Känner mig inte gravid. Är i v.15 och tycker att det borde märkas mer på magen men den är som vanligt.
    Har 2 barn sen tidigare så man kan ju inte låta bli att jämföra.
    Hade oxå en ofostrig graviditet i Feb i år.
    Var på ett ul i v.8 och fick se att det då fanns nåt därinne.
    Har der riktiga ul:et den 10:de November och har lovat mig själv att slappna av mer efter det. Måste ju oxå få njuta lite av att vara gravid och det har jag inte gjort en enda gång än så länge.
  2. 1
    Är så nojjig. Kan man gå länge med ett foster dött i magen?
    Känner mig inte gravid. Är i v.15 och tycker att det borde märkas mer på magen men den är som vanligt.
    Har 2 barn sen tidigare så man kan ju inte låta bli att jämföra.
    Hade oxå en ofostrig graviditet i Feb i år.
    Var på ett ul i v.8 och fick se att det då fanns nåt därinne.
    Har der riktiga ul:et den 10:de November och har lovat mig själv att slappna av mer efter det. Måste ju oxå få njuta lite av att vara gravid och det har jag inte gjort en enda gång än så länge.
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    haft samma problem

    ive 15 tappade ja helt orken att vara orolig så fick å går på en vul på en akuttid. Men allt va bra och en vce senare nervös igen. Jag har ingen mage heller och är i ve 20 så käns jobbigt!
  4. 2
    haft samma problem ive 15 tappade ja helt orken att vara orolig så fick å går på en vul på en akuttid. Men allt va bra och en vce senare nervös igen. Jag har ingen mage heller och är i ve 20 så käns jobbigt!
  5. elsasmamma + BF 21/4
    #3

    Jag med...

    Njuter inte det minsta av min graviditet, eftersom jag i princip varje dag funderar på om bebisen fortfarande lever. Kan fortfarande ha mina kläder, har gått NED i vikt, mår jättebra för det mesta, har knappt mått illa alls, och nu är min foglossning bättre också. Finns liksom inget som talar för att jag verkligen har ett levande barn i magen... Ska till spec.mvc imorgon och tänkte fråga om man kan lyssna på bebisens hjärta då. Jag hoppas verkligen att man kan det!
  6. 3
    Jag med... Njuter inte det minsta av min graviditet, eftersom jag i princip varje dag funderar på om bebisen fortfarande lever. Kan fortfarande ha mina kläder, har gått NED i vikt, mår jättebra för det mesta, har knappt mått illa alls, och nu är min foglossning bättre också. Finns liksom inget som talar för att jag verkligen har ett levande barn i magen... Ska till spec.mvc imorgon och tänkte fråga om man kan lyssna på bebisens hjärta då. Jag hoppas verkligen att man kan det!

Liknande trådar

  1. nojjig
    By wantmybaby in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 22:13
  2. Så nojjig!
    By lutten23 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 22:37
  3. Så nojjig.
    By Pia m Ida och *Neo* in forum Änglabarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-15, 17:13
  4. Nojjig!
    By J m E +1 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 06:37
  5. Nojjig
    By alima in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 12:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar