vilken helg vilken helg
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    vilken helg vilken helg

    Har Städar ut ett full propat rum som används som förvaring och nu gjort det till vårat sovrum! jag måste gått ner minst 10kg denna helg känns det som. har städat och sprungit i trappor som en galning! nu är det lite kvar att göra sen så är det färdigt så vi kan börja göra det sovrummet vi hade till bebis rum! så i morgon kommer min kära lilla mamma så ska hon och jag köra super mycket till tippen och lite så! Känns skönt att det börjar bli färdigt!! fick nästan panik över hur kort tid det är kvar till BF. nästa vecka är det bara 10veckor kvar! Vi börjar ju närma oss med stormsteg :) vad har ni gjort i helgen då?? hoppas ni haft det riktigt mysigt o klappat mycket på magarna!
  2. 1
    vilken helg vilken helg Har Städar ut ett full propat rum som används som förvaring och nu gjort det till vårat sovrum! jag måste gått ner minst 10kg denna helg känns det som. har städat och sprungit i trappor som en galning! nu är det lite kvar att göra sen så är det färdigt så vi kan börja göra det sovrummet vi hade till bebis rum! så i morgon kommer min kära lilla mamma så ska hon och jag köra super mycket till tippen och lite så! Känns skönt att det börjar bli färdigt!! fick nästan panik över hur kort tid det är kvar till BF. nästa vecka är det bara 10veckor kvar! Vi börjar ju närma oss med stormsteg :) vad har ni gjort i helgen då?? hoppas ni haft det riktigt mysigt o klappat mycket på magarna!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    oj..de va duktigt!

    själv orkar jag knappt ta mig för nåt..skyller på blodvärdet som ligger på 96 plus att jag jobbar heltid på demensboende.Jobbat har jag f.ö gjort heela helgen så de va min helg de ;)
  4. 2
    oj..de va duktigt! själv orkar jag knappt ta mig för nåt..skyller på blodvärdet som ligger på 96 plus att jag jobbar heltid på demensboende.Jobbat har jag f.ö gjort heela helgen så de va min helg de ;)
  5. Linnie m 2 pojkar, bf 8/1
    #3

    Jobbat och.....

    ...latat mig. jag orkar inget just nu(är förkyld). Så jag får lite ångest när man läser vad duktig du varit.
    Men det är skönt att få saker gjorda så jag hoppas bli piggare tills nästa helg.

    linnie
  6. 3
    Jobbat och..... ...latat mig. jag orkar inget just nu(är förkyld). Så jag får lite ångest när man läser vad duktig du varit.
    Men det är skönt att få saker gjorda så jag hoppas bli piggare tills nästa helg.

    linnie

Liknande trådar

  1. Oj oj vilken helg!
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 08:58
  2. Oj vilken helg!
    By fisalisa in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 16:26
  3. Vilken helg, puh!
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 23:25
  4. Vilken helg!! (OT)
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 07:52
  5. Vilken helg!
    By Madde Albin & Simon in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 19:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar