Jaha så är man gräsänka i 1 vecka nu då
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Jaha så är man gräsänka i 1 vecka nu då

    N åkte med jobbet till Singapore i morse och kommer inte hem igen förrän sent lördag kväll.
    Det är bara att hoppas på att de två små grynen är snälla mot sin mor, sover hela nätterna, är glada och skrattar/jollrar på dagarna i 1 veckas tid :-D
  2. 1
    Jaha så är man gräsänka i 1 vecka nu då N åkte med jobbet till Singapore i morse och kommer inte hem igen förrän sent lördag kväll.
    Det är bara att hoppas på att de två små grynen är snälla mot sin mor, sover hela nätterna, är glada och skrattar/jollrar på dagarna i 1 veckas tid :-D
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Oj, en vecka

    är rätt länge! Kommer du få någon avlastning? Hoppas det! Fast det går säkert bra med sina små sockergryn. ;)
  4. 2
    Oj, en vecka är rätt länge! Kommer du få någon avlastning? Hoppas det! Fast det går säkert bra med sina små sockergryn. ;)
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Oj

    låter tufft =) Håller tummar för att de sover extra gott och är extra friska denna veckan då!
  6. 3
    Oj låter tufft =) Håller tummar för att de sover extra gott och är extra friska denna veckan då!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Klart det gör!

    Eller kanske inte.. men på något underligt vis så orkar man allt då man vet att man är ensam.
    Då J var en vecka i Grekland i september så var det minst sagt intensivt, Han åkte söndag morgon kom hem nästa måndag morgon.
    Elliot blev sjuk söndagkväll, sen spydde han minst 2 ggr varje natt hela veckan, jag hade sal tenta på fredagen och mitt liv var minst sagt kaotiskt och galet, men saken var den att jag blev inte trött på samma sätt som då J är hemma. Jag kunde lätt sitta upp till midnatt och sen sova sammanlagt 4 tim per natt utan att lida av det.. man vet ju att man inte har någon annan som tar det.. Man får super krafter som gör en till en stålmormor! *s*
    Men när J äntligen kom hem igen (givetvis jobbade han sent skift den veckan så då var jag ju själv med allt igen) och han jobbade tidig vecka = hemma kl14 varje dag så somnade jag kl 21 i soffan 5 dagar på raken *s* Utpumpad!

    Hoppas nu att allt går som på räls för dig! och att de små håller sig friska :)
  8. 4
    Klart det gör! Eller kanske inte.. men på något underligt vis så orkar man allt då man vet att man är ensam.
    Då J var en vecka i Grekland i september så var det minst sagt intensivt, Han åkte söndag morgon kom hem nästa måndag morgon.
    Elliot blev sjuk söndagkväll, sen spydde han minst 2 ggr varje natt hela veckan, jag hade sal tenta på fredagen och mitt liv var minst sagt kaotiskt och galet, men saken var den att jag blev inte trött på samma sätt som då J är hemma. Jag kunde lätt sitta upp till midnatt och sen sova sammanlagt 4 tim per natt utan att lida av det.. man vet ju att man inte har någon annan som tar det.. Man får super krafter som gör en till en stålmormor! *s*
    Men när J äntligen kom hem igen (givetvis jobbade han sent skift den veckan så då var jag ju själv med allt igen) och han jobbade tidig vecka = hemma kl14 varje dag så somnade jag kl 21 i soffan 5 dagar på raken *s* Utpumpad!

    Hoppas nu att allt går som på räls för dig! och att de små håller sig friska :)
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    Trist

    Jag gillar ju som bekant inte att vara själv så jag lider med dig. Hoppas veckan går fort och att barnen är på sitt allra bästa humör. Kram
  10. 5
    Trist Jag gillar ju som bekant inte att vara själv så jag lider med dig. Hoppas veckan går fort och att barnen är på sitt allra bästa humör. Kram

Liknande trådar

  1. Gräsänka vecka 2.
    By angiesry in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-02-20, 16:04
  2. Gräsänka i en vecka!
    By KriZtina in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 17:21
  3. Jaha så var man då gräsänka
    By Ylva m Saga & Svante in forum _03 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 12:34
  4. Jaha, så blev man gräsänka...
    By Asereht in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 17:43
  5. Jaha så är man gräsänka i 1 vecka
    By singoalla in forum _05 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 12:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar