Jaha så är man gräsänka i 1 vecka
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Jaha så är man gräsänka i 1 vecka

    N åkte med jobbet till Singapore i morse och kommer inte hem igen förrän sent lördag kväll.
    Det är bara att hoppas på att de två små grynen är snälla mot sin mor, sover hela nätterna, är glada och skrattar/jollrar på dagarna i 1 veckas tid :-D
  2. 1
    Jaha så är man gräsänka i 1 vecka N åkte med jobbet till Singapore i morse och kommer inte hem igen förrän sent lördag kväll.
    Det är bara att hoppas på att de två små grynen är snälla mot sin mor, sover hela nätterna, är glada och skrattar/jollrar på dagarna i 1 veckas tid :-D
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    samma här

    Fast min man for till Spanien och han kommer tillbaka på söndag kväll... så jag hoppas både dina och mina gryn \"sover hela nätterna, är glada och skrattar/jollrar på dagarna i 1 veckas tid :-D \"

    Kram

  4. 2
    samma här Fast min man for till Spanien och han kommer tillbaka på söndag kväll... så jag hoppas både dina och mina gryn \"sover hela nätterna, är glada och skrattar/jollrar på dagarna i 1 veckas tid :-D \"

    Kram

  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    bara några dagar här

    Maken åkte till Norrköping i morse och kommer hem sent onsdag kväll, så jag hoppas också på glada och snälla barn :-D
    Här verkar det som att en resa till Singapore kommer allt närmre... Det är nog tre månader sedan sist så det är ju dags snart :-)
    Hittills är barnen glada i alla fall, och storebror har ätit mer än på flera dagar så det blir nog dagmamma imorgon!
  6. 3
    bara några dagar här Maken åkte till Norrköping i morse och kommer hem sent onsdag kväll, så jag hoppas också på glada och snälla barn :-D
    Här verkar det som att en resa till Singapore kommer allt närmre... Det är nog tre månader sedan sist så det är ju dags snart :-)
    Hittills är barnen glada i alla fall, och storebror har ätit mer än på flera dagar så det blir nog dagmamma imorgon!
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4

    Min har precis kommit tillbaka.

    Jag hämtade han vid tåget igår kväll och det var efterlängtat kan jag lova. Visst gick det bra, men man märkte att humöret tröt lite på lördagen och söndagen efter en hel vecka ensam med sina två små barn.

    Stor cred till alla ensamstående mammor måste jag ge. Vilka krafter ni har.
  8. 4
    Min har precis kommit tillbaka. Jag hämtade han vid tåget igår kväll och det var efterlängtat kan jag lova. Visst gick det bra, men man märkte att humöret tröt lite på lördagen och söndagen efter en hel vecka ensam med sina två små barn.

    Stor cred till alla ensamstående mammor måste jag ge. Vilka krafter ni har.

Liknande trådar

  1. Gräsänka vecka 2.
    By angiesry in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-02-20, 16:04
  2. Gräsänka i en vecka!
    By KriZtina in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 17:21
  3. Jaha så var man då gräsänka
    By Ylva m Saga & Svante in forum _03 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 12:34
  4. Jaha, så blev man gräsänka...
    By Asereht in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 17:43
  5. Jaha så är man gräsänka i 1 vecka nu då
    By singoalla in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 17:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar