Kanske gravid...
Mammasnack
  1. Hemlig just nu!
    #1

    Kanske gravid...

    Vi har två tätisar som fortfarande är små, snart 2 resp 3 år och planerar inte för fler.

    Efter en trevlig utekväll hade vi lite mys-pys och först efter några dagar slog det mig att det var precis vid äl. Det hade väl inte varit så farligt om jag inte hade haft en rejäl magsjuka några dagar innan... Visst är det väl så att effekten av p-piller kan slås ut av magsjuka?

    Ja, ja nu får jag hålla mig till förväntad mens som är den 26/10! Känns pirrigt värre! Känner faktisk att jag blir glad om en liten trea är på väg trots att vi bestämt oss för att inte skaffa fler. Frågan är vad min man skulle tycka om det är så? Gulp!

    Behövde bara skriva av mig!
  2. 1
    Kanske gravid... Vi har två tätisar som fortfarande är små, snart 2 resp 3 år och planerar inte för fler.

    Efter en trevlig utekväll hade vi lite mys-pys och först efter några dagar slog det mig att det var precis vid äl. Det hade väl inte varit så farligt om jag inte hade haft en rejäl magsjuka några dagar innan... Visst är det väl så att effekten av p-piller kan slås ut av magsjuka?

    Ja, ja nu får jag hålla mig till förväntad mens som är den 26/10! Känns pirrigt värre! Känner faktisk att jag blir glad om en liten trea är på väg trots att vi bestämt oss för att inte skaffa fler. Frågan är vad min man skulle tycka om det är så? Gulp!

    Behövde bara skriva av mig!
  3. Anonym
    #2

    Ingen fara tror jag om du inte spydde upp

    tabletten på en gång.

    Och det var väll mys några dagar efter magsjukan om jag förstått ditt inlägg rätt.

    \"Vanliga\"p-piller är ju inte lika känsliga som mini piller!
  4. 2
    Ingen fara tror jag om du inte spydde upp tabletten på en gång.

    Och det var väll mys några dagar efter magsjukan om jag förstått ditt inlägg rätt.

    \"Vanliga\"p-piller är ju inte lika känsliga som mini piller!
  5. Hemlig just nu!
    #3

    Som du säger...

    ...så är det nog ingen fara alls men man kan ju inte låta bli att fundera!

    Myset var några dagar efter magsjukan och om jag spytt upp några tabletter vet jag inte. Det var liksom från båda hållen om man säger så och det höll på i två dagar.

    Tack för ditt svar!
  6. 3
    Som du säger... ...så är det nog ingen fara alls men man kan ju inte låta bli att fundera!

    Myset var några dagar efter magsjukan och om jag spytt upp några tabletter vet jag inte. Det var liksom från båda hållen om man säger så och det höll på i två dagar.

    Tack för ditt svar!
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Min etta är en magsjuka...

    Åt piller, fick magsjuka, blev gravid.
  8. 4
    Min etta är en magsjuka... Åt piller, fick magsjuka, blev gravid.
  9. #5

    både min mamma o jag blev..

    gravida under magsjukan fast vi åt p-piller! så man kan visst bli gravid då ;) det är både hon o jag levande bevis på :)
  10. 5
    både min mamma o jag blev.. gravida under magsjukan fast vi åt p-piller! så man kan visst bli gravid då ;) det är både hon o jag levande bevis på :)
  11. Hemlig ett litet tag till!
    #6

    Hjälp!

    Nu pirrar det till i magen! Jag får snällt hålla mig tills förväntad mens som är precis om en vecka, den 26 okt...

    Ska försöka att inte ta ut något i förskott men det är svårt. Skulle nog bli lite besviken om mensen kommer trots att vi inte planerar fler barn. Konstig är man!
  12. 6
    Hjälp! Nu pirrar det till i magen! Jag får snällt hålla mig tills förväntad mens som är precis om en vecka, den 26 okt...

    Ska försöka att inte ta ut något i förskott men det är svårt. Skulle nog bli lite besviken om mensen kommer trots att vi inte planerar fler barn. Konstig är man!

Liknande trådar

  1. Kanske gravid
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-05-22, 10:33
  2. Kanske gravid
    By lillefoot600 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 21:03
  3. kanske gravid
    By lillefoot600 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-05, 20:29
  4. Kanske gravid??
    By LenaA in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-26, 20:34
  5. Gravid, kanske? :)
    By Anonymus idag in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 22:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar