Kristine!
_0209 Septemberbarn
  1. Lotta S o Jonathan 0908
    #1

    Kristine!

    Du förstår nog att det inte kommer bli nå`t Ullared för mig på ett tag! Jag vet ju inte hur lång tid det tar innan jag kan gå längre sträckor.
    Hoppas bara jag hinner åka innan jul....
    Hoppas du hittar någon annan att åka med.
    Jag har inte ringt Anna ännu....skäms lite...men ska försöka få gjort det snart.

    By the way...hur går det med planerna om ett 3:dje (4:e ) barn? Är det helt borta nu?
  2. 1
    Kristine! Du förstår nog att det inte kommer bli nå`t Ullared för mig på ett tag! Jag vet ju inte hur lång tid det tar innan jag kan gå längre sträckor.
    Hoppas bara jag hinner åka innan jul....
    Hoppas du hittar någon annan att åka med.
    Jag har inte ringt Anna ännu....skäms lite...men ska försöka få gjort det snart.

    By the way...hur går det med planerna om ett 3:dje (4:e ) barn? Är det helt borta nu?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Hej Lotta!

    Jag har själv dåligt samvete för att jag varken ringt dig eller Anna. Jag vet inte vad det är frågan om??
    Vi håller fortfarande på att diskutera fler barn. Senast i fredags var planerna att vänta ett år och försöka sedan. Mest för att Tea ska vara större. Så kanske juni 2007? Det går i vågor det där...jag vet inte riktigt hur det blir!
    Hur är det för er? Några planer själva?
    Ha det fint!!
  4. 2
    Hej Lotta! Jag har själv dåligt samvete för att jag varken ringt dig eller Anna. Jag vet inte vad det är frågan om??
    Vi håller fortfarande på att diskutera fler barn. Senast i fredags var planerna att vänta ett år och försöka sedan. Mest för att Tea ska vara större. Så kanske juni 2007? Det går i vågor det där...jag vet inte riktigt hur det blir!
    Hur är det för er? Några planer själva?
    Ha det fint!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar