Ang Stockholm träff 21okt
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Ang Stockholm träff 21okt

    Jag vet att jag frågat om någon var intresserad att komma hem till oss och fika, men tyvärr så har jag jobbat mer än jag trodde jag skulle göra i oktober (och glömde skriva om fikat här på sidan)och kommer att jobba både denna och nästa fredag. Men jag är fortfarande intresserad av en fika hos oss och om ni också är det så kan vi väl ordna det någon gång i november!? För då kommer jag förmodligen att vara ledig!
  2. 1
    Ang Stockholm träff 21okt Jag vet att jag frågat om någon var intresserad att komma hem till oss och fika, men tyvärr så har jag jobbat mer än jag trodde jag skulle göra i oktober (och glömde skriva om fikat här på sidan)och kommer att jobba både denna och nästa fredag. Men jag är fortfarande intresserad av en fika hos oss och om ni också är det så kan vi väl ordna det någon gång i november!? För då kommer jag förmodligen att vara ledig!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Jag minns

    att jag anmälde mitt intresse men vi har inte kommit längre än till tanken ännu. November kanske men planera inte med mig :) Jag kommer om jag kommer.
  4. 2
    Jag minns att jag anmälde mitt intresse men vi har inte kommit längre än till tanken ännu. November kanske men planera inte med mig :) Jag kommer om jag kommer.

Liknande trådar

  1. Stockholm träff?
    By mammadonna in forum Autismspektrum
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 22:02
  2. Me&I-träff i Stockholm
    By Vikctoria in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-11, 08:55
  3. Träff i stockholm
    By wilburs mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-04, 16:59
  4. Jul-UFO-träff i Stockholm
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 16:59
  5. Träff i Stockholm?
    By Adlaine in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 16:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar