hej
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    hej

    nu finns robins träd i albumet för dom som vill se hur det blev. Jag är iaf jättenöjd.. Lite småjobbigt idag. Ensam för magnus var tvungen att åka till sin mamma för hon var sjuk. ont i halsen, knöl eller nått så hon kunde knapptprata.... men han kommer hem ikväll. Väntar bara på stenen nnu så är allt färdigplanerat.... kram från lilla mig....
  2. 1
    hej nu finns robins träd i albumet för dom som vill se hur det blev. Jag är iaf jättenöjd.. Lite småjobbigt idag. Ensam för magnus var tvungen att åka till sin mamma för hon var sjuk. ont i halsen, knöl eller nått så hon kunde knapptprata.... men han kommer hem ikväll. Väntar bara på stenen nnu så är allt färdigplanerat.... kram från lilla mig....
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    Ett år...

    Årsdagar är inte roliga. Särskilt inte den första.

    Sänder fullt med tröstkramar och tankar till er idag!!
  4. 2
    Ett år... Årsdagar är inte roliga. Särskilt inte den första.

    Sänder fullt med tröstkramar och tankar till er idag!!
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Tänker på er idag!

    Grattis till lille Robin på hans ettårsdag.
    Ta hand om er!
    Kram!
  6. 3
    Tänker på er idag! Grattis till lille Robin på hans ettårsdag.
    Ta hand om er!
    Kram!
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4

    tack.. för omtanken

    Känns tungt och vill att dan går fort... =( Skönt att jobba morgonskiftet iaf. Det går bra att jobba och det är skönt. ;) Trivs jättebra där. Då gör man ju bättre jobb när man trivs. krammm
  8. 4
    tack.. för omtanken Känns tungt och vill att dan går fort... =( Skönt att jobba morgonskiftet iaf. Det går bra att jobba och det är skönt. ;) Trivs jättebra där. Då gör man ju bättre jobb när man trivs. krammm
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    hej vännen

    mitt änglaljus är tänt för Robin idag!
    tänker på er, jobbigt med årsdagar,
    kramar i massor från oss
    ska kika på hemmisen nu :)
  10. 5
    hej vännen mitt änglaljus är tänt för Robin idag!
    tänker på er, jobbigt med årsdagar,
    kramar i massor från oss
    ska kika på hemmisen nu :)
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    hmmm...

    läser juh inte ordentligt...
    skyller på att jag har huvvet fullt med snor *uäck*
    bilderna var juh i ditt album här, nu har jag kollat på trädet *fint*
    kramelikram
  12. 6
    hmmm... läser juh inte ordentligt...
    skyller på att jag har huvvet fullt med snor *uäck*
    bilderna var juh i ditt album här, nu har jag kollat på trädet *fint*
    kramelikram
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7

    tack vännen

    du får gärna titta på hemsidan oxå *ler* hihi... krya på dig. Ett år bara swichar förbi... Saknar honom så det gör ont i hjärtat... =( Fick ju aldrig \"träffa\" honom.. kram vännen...
  14. 7
    tack vännen du får gärna titta på hemsidan oxå *ler* hihi... krya på dig. Ett år bara swichar förbi... Saknar honom så det gör ont i hjärtat... =( Fick ju aldrig \"träffa\" honom.. kram vännen...
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8

    Kram

    Tänker på dig idag.

    *kram*
  16. 8
    Kram Tänker på dig idag.

    *kram*
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    Kramar

    i mängder till dig och Magnus! Tänk har ett år redan gått... åhhhh tänker på er!

    Varma kramar
  18. 9
    Kramar i mängder till dig och Magnus! Tänk har ett år redan gått... åhhhh tänker på er!

    Varma kramar
  19. Medlem sedan
    Sep 2000
    #10

    Har tänkt på er idag.

    Jobbigt att vara ensam just idag.

    Vad fint med trädet. Vilken bra grej att göra. :)

    *kram* och jag håller fortfarande tummarna för Robins lillasyskons tillkomst å det snaraste.
  20. 10
    Har tänkt på er idag. Jobbigt att vara ensam just idag.

    Vad fint med trädet. Vilken bra grej att göra. :)

    *kram* och jag håller fortfarande tummarna för Robins lillasyskons tillkomst å det snaraste.
  21. Anonym
    #11

    Kram kram

    från mig idag! Trädet är jättefint!
  22. 11
    Kram kram från mig idag! Trädet är jättefint!
  23. Tus
    #12

    Kram Myzoxe

    från mig också. Robins träd var jättefint. Hoppas att många småsyskon kommer att sitta under det och att ni får berätta för dem om deras underbara storebror.

  24. 12
    Kram Myzoxe från mig också. Robins träd var jättefint. Hoppas att många småsyskon kommer att sitta under det och att ni får berätta för dem om deras underbara storebror.

  25. Medlem sedan
    Apr 2002
    #13

    Hej!

    Skriver några rader till Robin...

    Grattis Robin på din 1 års dag!
    Istället för ett helt år me glädje så blev det ett år med sorg. Så orättvist att du inte fick stanna kvar hos din mamma och pappa, de saknar dig så otroligt mycket!


    Hoppas att Magnus kom hem rätt så tidigt så du inte behövde sitta själv så länge. Har ni fått ner trädet i marken? Har läst på OÄF att din pappa köpt ett träd. :))

    Många kramar till dig!!!
  26. 13
    Hej! Skriver några rader till Robin...

    Grattis Robin på din 1 års dag!
    Istället för ett helt år me glädje så blev det ett år med sorg. Så orättvist att du inte fick stanna kvar hos din mamma och pappa, de saknar dig så otroligt mycket!


    Hoppas att Magnus kom hem rätt så tidigt så du inte behövde sitta själv så länge. Har ni fått ner trädet i marken? Har läst på OÄF att din pappa köpt ett träd. :))

    Många kramar till dig!!!
  27. Medlem sedan
    Apr 2002
    #14

    Men hallå...

    Hur kunde jag missa första meningen i ditt inlägg! FÖRLÅT!

    Nu har jag kikat och den kommer bli så fin när den växt på sig ordentligt! :)

    Kramar igen!
  28. 14
    Men hallå... Hur kunde jag missa första meningen i ditt inlägg! FÖRLÅT!

    Nu har jag kikat och den kommer bli så fin när den växt på sig ordentligt! :)

    Kramar igen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar