hemma igen
_0604 Aprilbarn
  1. Ann m trean bf 10/4
    #1

    hemma igen

    Hej allihop,

    Tillbaka efter konferens i Frankrike - mycket trevligt, förutom att hemresan strulade så vi kom hem ett dygn senare än planerat (först var det fel på planet, och när vi väl fått ett nytt plan började kaptenen att kräkas när vi redan var ute på landningsbanan!!). Var ytterst tveksam om jag skulle orka, men bestämde mig för att försöka, eftersom det var helt internt kunde jag vila om jag behövde.

    Det gick jättebra, jag behövde lägga mig och sova en gång per dag, men missade inte så mycket och framför allt har illamåendet lugnat ner sig! Otroligt skönt! Det är inte borta, men det är inte alls så akut. TRöttheten är dock kvar, men har lyckats bli förkyld också så det är svårt att säga vad som är graviditetsrelaterat.

    Vi var två dagar i Cannes, och sedan två dagar inåt landet i Provence, plus den ofrivilliga övernattningen i Nice då (dock SAS Radisson men utsikt över stranden, helt ok, hann med en liten promenad också).

    Vi var minst tre officiellt gravida, var skönt att inte vara ensam om konstiga matönskemål och att hoppa över festandet.

    Har inte hunnit läsa ikapp, men grattis och välkomna om det kommit några nya, och hoppas att alla som mått dåligt mår bättre och att det inte dykt några nya orosmoment för er andra.
  2. 1
    hemma igen Hej allihop,

    Tillbaka efter konferens i Frankrike - mycket trevligt, förutom att hemresan strulade så vi kom hem ett dygn senare än planerat (först var det fel på planet, och när vi väl fått ett nytt plan började kaptenen att kräkas när vi redan var ute på landningsbanan!!). Var ytterst tveksam om jag skulle orka, men bestämde mig för att försöka, eftersom det var helt internt kunde jag vila om jag behövde.

    Det gick jättebra, jag behövde lägga mig och sova en gång per dag, men missade inte så mycket och framför allt har illamåendet lugnat ner sig! Otroligt skönt! Det är inte borta, men det är inte alls så akut. TRöttheten är dock kvar, men har lyckats bli förkyld också så det är svårt att säga vad som är graviditetsrelaterat.

    Vi var två dagar i Cannes, och sedan två dagar inåt landet i Provence, plus den ofrivilliga övernattningen i Nice då (dock SAS Radisson men utsikt över stranden, helt ok, hann med en liten promenad också).

    Vi var minst tre officiellt gravida, var skönt att inte vara ensam om konstiga matönskemål och att hoppa över festandet.

    Har inte hunnit läsa ikapp, men grattis och välkomna om det kommit några nya, och hoppas att alla som mått dåligt mår bättre och att det inte dykt några nya orosmoment för er andra.
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2

    Vad skoj

    Kul med en liten tripp till Frankrike så där. Låter inte helt fel. Skönt att dom hade förståelse för att du måste vila och så.

    Kram
  4. 2
    Vad skoj Kul med en liten tripp till Frankrike så där. Låter inte helt fel. Skönt att dom hade förståelse för att du måste vila och så.

    Kram
  5. Annie m Alvin -03
    #3

    Välkommen tillbaka

    Visst gör det gott att få ett sånt miljöombyte! Hoppas att du kryar på dig snart.
  6. 3
    Välkommen tillbaka Visst gör det gott att få ett sånt miljöombyte! Hoppas att du kryar på dig snart.

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. Hemma igen
    By Julborg in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 08:25
  3. Så var man hemma igen då...
    By Ziggy in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 07:37
  4. Hemma igen...
    By Dupin in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 09:06
  5. hemma igen
    By S-SWE in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 19:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar