När kan man göra gravtest?!
_0607 Julibarn
  1. Moa
    #1

    När kan man göra gravtest?!

    Jag hade senaste mens för 20 dagar sedan (räknat från mensen sista dag)slutade äta p-piller för 29 dagar sedan... när kan jag göra ett gravtest? Måste jag vänta tills efter beräknad mens (dvs om cirka 1-2 veckor.)? Eller kan jag göra ett redan nu? Hoppas att någon kan svara....
  2. 1
    När kan man göra gravtest?! Jag hade senaste mens för 20 dagar sedan (räknat från mensen sista dag)slutade äta p-piller för 29 dagar sedan... när kan jag göra ett gravtest? Måste jag vänta tills efter beräknad mens (dvs om cirka 1-2 veckor.)? Eller kan jag göra ett redan nu? Hoppas att någon kan svara....
  3. Medlem sedan
    Mar 1999
    #2

    man

    gör gravtest tidigast på den dagen man ska ha mens, gör du testet tidigare blir svaret mest troligt negativt fast du kanske är gravid.......endel gör dock positiva gravtest flera dagar innan väntad mens.
  4. 2
    man gör gravtest tidigast på den dagen man ska ha mens, gör du testet tidigare blir svaret mest troligt negativt fast du kanske är gravid.......endel gör dock positiva gravtest flera dagar innan väntad mens.
  5. Moa
    #3

    Ok!

    Tack för ditt svar!
  6. 3
    Ok! Tack för ditt svar!

Liknande trådar

  1. När göra gravtest?
    By gullebarn in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 23:13
  2. När kan man göra gravtest??
    By anna83 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 22:53
  3. Gravtest 16/11
    By klumpe74 in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 16:57
  4. När kan man tidigast göra gravtest?
    By Maja med 4 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 19:05
  5. När kan man tidigast göra ett gravtest?
    By Liiiite orolig... in forum Mammasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 18:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar