Nu finns Saga hos Isak
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Nu finns Saga hos Isak

    Min man och jag kom precis hem efter att ha sänkt ner Sagas vackra vita urna hos Isak. Köpte två fina blommbuketter till dem, en ny fin lykta med ett ljus som brinner, en nalle och en leksaksbil. Det var så fint när vi åkte därifrån. Det känns bra att ha dem på samma ställe och att de nu är \"tillsammans\". Axel är på dagis idag, första dagen på en månad. Han längtade dit, kände bara att det var skönt att åka dit ensamma och göra detta. I eftermiddag ska jag till läkaren på efterkontroll och imorgon börjar jag jobba igen. Då fortsätter vardagen \"som vanligt\", fast i mig finns mina änglar med mig varje dag fast ingen ser det. Kramar till er alla.
  2. 1
    Nu finns Saga hos Isak Min man och jag kom precis hem efter att ha sänkt ner Sagas vackra vita urna hos Isak. Köpte två fina blommbuketter till dem, en ny fin lykta med ett ljus som brinner, en nalle och en leksaksbil. Det var så fint när vi åkte därifrån. Det känns bra att ha dem på samma ställe och att de nu är \"tillsammans\". Axel är på dagis idag, första dagen på en månad. Han längtade dit, kände bara att det var skönt att åka dit ensamma och göra detta. I eftermiddag ska jag till läkaren på efterkontroll och imorgon börjar jag jobba igen. Då fortsätter vardagen \"som vanligt\", fast i mig finns mina änglar med mig varje dag fast ingen ser det. Kramar till er alla.
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    krammm

    till dig.. Skriver mer nån annan dag. *styrkekram* våra änglar är med oss vart vi än går.
  4. 2
    krammm till dig.. Skriver mer nån annan dag. *styrkekram* våra änglar är med oss vart vi än går.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    så sorgligt

    så fint att dina barn är tillsammans, men samtidigt så sorgligt att ni har behövt begrava två stycken!
    Skickar många kramar. Lycka till på jobbet.
  6. 3
    så sorgligt så fint att dina barn är tillsammans, men samtidigt så sorgligt att ni har behövt begrava två stycken!
    Skickar många kramar. Lycka till på jobbet.
  7. veronica med idun och *vidar*
    #4

    kramar till er

    massssa kramar
    jag hoppas det går bra att börja jobba!


  8. 4
    kramar till er massssa kramar
    jag hoppas det går bra att börja jobba!


  9. Medlem sedan
    Mar 1999
    #5

    åhh

    vi har också nyss urnsatt, min ängla flickas grav finns i malmö och Adams här i boden där vi bor nu.....långt mellan varandra fast de är tillsammans det vet jag.
    Att ha en plats och få köpa lite fina saker till sin ängel är skönt tycker jag.
  10. 5
    åhh vi har också nyss urnsatt, min ängla flickas grav finns i malmö och Adams här i boden där vi bor nu.....långt mellan varandra fast de är tillsammans det vet jag.
    Att ha en plats och få köpa lite fina saker till sin ängel är skönt tycker jag.
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    Så tungt

    Det är märkligt hur man orkar. Det bara går liksom. Kram!
  12. 6
    Så tungt Det är märkligt hur man orkar. Det bara går liksom. Kram!
  13. Knippan
    #7

    tänker

    på er Linda. många karamar till er.
  14. 7
    tänker på er Linda. många karamar till er.
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8

    Låter

    både så fint och så oerhört sorgligt.
    Hoppas de dagar du jobbat nu gått bra, att du hittat orken.

    Kram
  16. 8
    Låter både så fint och så oerhört sorgligt.
    Hoppas de dagar du jobbat nu gått bra, att du hittat orken.

    Kram

Liknande trådar

  1. Isak 1 år!
    By Mallan_86 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 19:23
  2. Isak och ??
    By Meliah in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 23:37
  3. Isak och ?
    By Meliah in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 11:52
  4. Isak är här!
    By My_Wilder in forum _0706 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 15:17
  5. Isak 2 år
    By smulan-75 in forum _0406 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 14:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar