HEJ!
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    HEJ!

    Jösses vad tiden går snabbt! Måns är tre månader gammal och snart vuxen :)
    Jag är inne och tjuvläser lite då och då... men jag jobbar ju för fullt samtidigt som allt annat ska fungera. Puh.
    GRATTIS Jeanette till en ny liten!!

    Om jag har lyckats göra allt rätt finns mina två pojkar i infon :)
    Hoppas att ni har det bra alla, lovar att bättre på mina skrivkunskaper!
  2. 1
    HEJ! Jösses vad tiden går snabbt! Måns är tre månader gammal och snart vuxen :)
    Jag är inne och tjuvläser lite då och då... men jag jobbar ju för fullt samtidigt som allt annat ska fungera. Puh.
    GRATTIS Jeanette till en ny liten!!

    Om jag har lyckats göra allt rätt finns mina två pojkar i infon :)
    Hoppas att ni har det bra alla, lovar att bättre på mina skrivkunskaper!
  3. Dina m A & V + bf 19/1
    #2

    Åh!

    Vilken söt liten Måns!!! Jag längtar inte så mycket mindre nu till januari:-))

    Kram
  4. 2
    Åh! Vilken söt liten Måns!!! Jag längtar inte så mycket mindre nu till januari:-))

    Kram
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3

    Nära!

    Jösses, det är inte långt kvar Dina! Vad roligt.
    Tiden går ju så himla lååångsamt på slutet också då man bara vill ha UT ungen :)
    Hur mår du annars?
  6. 3
    Nära! Jösses, det är inte långt kvar Dina! Vad roligt.
    Tiden går ju så himla lååångsamt på slutet också då man bara vill ha UT ungen :)
    Hur mår du annars?
  7. Dina m A & V + bf 19/1
    #4

    hehe

    Ja, du säger att det är nära, men för mig känns det som en hel eeeevighet kvar;-)) Jag längtar såå mycket, men fortfarande känns det väldigt märkligt med en liten bebis till, men det som jag verkligen längtar efter är att vara föräldraledig! Jag jobbar alldeles för mycket, så det ska bli jätteskönt med en rejäl paus från jobbet!

    Annars mår jag finfint, faktiskt, lite trött och börjar bli ganska tjock men jag ska inte klaga, förutom lite lågt blodtryck så mår jag verkligen bra!!

  8. 4
    hehe Ja, du säger att det är nära, men för mig känns det som en hel eeeevighet kvar;-)) Jag längtar såå mycket, men fortfarande känns det väldigt märkligt med en liten bebis till, men det som jag verkligen längtar efter är att vara föräldraledig! Jag jobbar alldeles för mycket, så det ska bli jätteskönt med en rejäl paus från jobbet!

    Annars mår jag finfint, faktiskt, lite trött och börjar bli ganska tjock men jag ska inte klaga, förutom lite lågt blodtryck så mår jag verkligen bra!!

Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar