Band/coverband i Stockholms området??
Hem & fritid
  1. Christine
    #1

    Band/coverband i Stockholms området??

    Hej, Nu är jag ute i väldigt god tid men vi ska gifta oss i oktober nästa år,och behöver ha ett band som spelar då på en fest i Vaxholm. Är det någon som har något bra band att rekomendera??
  2. 1
    Band/coverband i Stockholms området?? Hej, Nu är jag ute i väldigt god tid men vi ska gifta oss i oktober nästa år,och behöver ha ett band som spelar då på en fest i Vaxholm. Är det någon som har något bra band att rekomendera??
  3. JessicaF
    #2

    Jaaaa!

    Eller egentligen inte ett band, utan en trubadur :-). Det låter kanske trist, men han har en massa förinspelad musik med sig och är otroligt bra! Han spelade på ett bröllop som jag var på för några år sedan och det var sådant drag hela kvällen!! Jag upplevde att han var oerhört flexibel och kunde spela det mesta och det var verkligen kul!!! När folk ville vara med och sjunga och önska o s v så var han helt med på noterna, så... Du hittar honom via www.trubadurer.nu och han heter Micke Wikner. En varm rekommendation!!! Och, jag har inget som helst eget vinstintresse eftersom jag inte känner honom personligen alls. :-)
  4. 2
    Jaaaa! Eller egentligen inte ett band, utan en trubadur :-). Det låter kanske trist, men han har en massa förinspelad musik med sig och är otroligt bra! Han spelade på ett bröllop som jag var på för några år sedan och det var sådant drag hela kvällen!! Jag upplevde att han var oerhört flexibel och kunde spela det mesta och det var verkligen kul!!! När folk ville vara med och sjunga och önska o s v så var han helt med på noterna, så... Du hittar honom via www.trubadurer.nu och han heter Micke Wikner. En varm rekommendation!!! Och, jag har inget som helst eget vinstintresse eftersom jag inte känner honom personligen alls. :-)
  5. Christine
    #3

    Låter som ett bra alternativ, ska kolla upp det.

    Ja det behöver ju inte alltid vara ett helt band, kan ju faktiskt räcka med en trubadur om han då också har förinspelat med sig. Tack för tipset!!
  6. 3
    Låter som ett bra alternativ, ska kolla upp det. Ja det behöver ju inte alltid vara ett helt band, kan ju faktiskt räcka med en trubadur om han då också har förinspelat med sig. Tack för tipset!!
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4

    Dom här är asbra!

    Vi hade dom på vårt bröllop - suuuuper! (Visserligen var det 7 år sen, men de är fortfarande lika bra.)
    http://www.hogtryck.se/
  8. 4
    Dom här är asbra! Vi hade dom på vårt bröllop - suuuuper! (Visserligen var det 7 år sen, men de är fortfarande lika bra.)
    http://www.hogtryck.se/
  9. Christine
    #5

    Kännde igen bandet från när jag kollade

    på olika band på bröllopstorgets hemsida. Svårt att veta men det är ju bra när man kan få rekomendationer så här. Undrar vad det kostar med ett band, vad betalde ni för 7 år sedan??
  10. 5
    Kännde igen bandet från när jag kollade på olika band på bröllopstorgets hemsida. Svårt att veta men det är ju bra när man kan få rekomendationer så här. Undrar vad det kostar med ett band, vad betalde ni för 7 år sedan??
  11. Annelie m Isak-03 o Olivia 050915
    #6

    Har ett här:

    www.ankaroset.com

    Finns visserligen i väsergötland men jag har min släkt i sthlm och de kan nog få bo där.

    (trummisen är min kille)

    de tar 7000 nu. Jätteuppskattade på bröllop
  12. 6
    Har ett här: www.ankaroset.com

    Finns visserligen i väsergötland men jag har min släkt i sthlm och de kan nog få bo där.

    (trummisen är min kille)

    de tar 7000 nu. Jätteuppskattade på bröllop
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Jaaaa

    vi gifte oss i Vaxholm 27 augusti i år och hade bokat MOJ.NU och jääävlar va bra de va!!!!
  14. 7
    Jaaaa vi gifte oss i Vaxholm 27 augusti i år och hade bokat MOJ.NU och jääävlar va bra de va!!!!
  15. Christine
    #8

    Då ska jag kolla in deras hemsida. Hade ni festen

    i Vaxholm också?? Vi bor i Vaxholm och ska både gifta oss och ha festen där är det tänkt. Ville bara kolla om du hade några bra tips inför giftemål och fest i Vaxholm
  16. 8
    Då ska jag kolla in deras hemsida. Hade ni festen i Vaxholm också?? Vi bor i Vaxholm och ska både gifta oss och ha festen där är det tänkt. Ville bara kolla om du hade några bra tips inför giftemål och fest i Vaxholm
  17. Christine
    #9

    Tack tack för tipset, ska kolla upp det ! *imt*

    ,
  18. 9
    Tack tack för tipset, ska kolla upp det ! *imt* ,
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    Japp

    gifte oss i Vaxholms kyrka och sen festen på Blynäsgården HELT UUUNDERBART!!!!

    Rekommenderas varmt!
  20. 10
    Japp gifte oss i Vaxholms kyrka och sen festen på Blynäsgården HELT UUUNDERBART!!!!

    Rekommenderas varmt!

Liknande trådar

  1. Rock Band vs Band Hero
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 10:04
  2. Rock band vs Band Hero
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-20, 10:51
  3. Coverband
    By Maria med A.L.H in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 22:23
  4. skolor i stockholms området?
    By HemeLi in forum Downs Syndrom
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 18:45
  5. Ni tjejer från stockholms området
    By Jeanette m Amanda och Alice in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 10:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar