Löneanspråk vid kundtjänst?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Eva
    #1

    Löneanspråk vid kundtjänst?

    Är 36 år - har erfarenhet av kundkontakter och att arbeta på kundtjänst - VAD ska jag ge för löneanspråk vid en heltidstjänst??
    SVÅRT!

    /Eva
  2. 1
    Löneanspråk vid kundtjänst? Är 36 år - har erfarenhet av kundkontakter och att arbeta på kundtjänst - VAD ska jag ge för löneanspråk vid en heltidstjänst??
    SVÅRT!

    /Eva
  3. EllaNora
    #2

    17 000 kr kanske

    låter väl vettigt.
  4. 2
    17 000 kr kanske låter väl vettigt.
  5. 0rcid
    #3

    ja du...

    jag ahr jobbat på flera kundtjänster och min baslön är 14573kr brutto, men nu har vi ett bonussystem så om du jobbar som f*n så kan du få 4400kr brutto extra (istället för löneförhöjning)

    De flesta jag mött som jobbar på callcenter heltid har en lön mellan 13000-15000kr i ingång. :(((

    löneanspråk runt 17500 alt 18 000kr beroende på vad du tjänade på din förra arbetsplats och att du har \"prutmån\" på det.
  6. 3
    ja du... jag ahr jobbat på flera kundtjänster och min baslön är 14573kr brutto, men nu har vi ett bonussystem så om du jobbar som f*n så kan du få 4400kr brutto extra (istället för löneförhöjning)

    De flesta jag mött som jobbar på callcenter heltid har en lön mellan 13000-15000kr i ingång. :(((

    löneanspråk runt 17500 alt 18 000kr beroende på vad du tjänade på din förra arbetsplats och att du har \"prutmån\" på det.
  7. Eva
    #4

    Wow så lågt!

    Jag hade 18.500 kr på den telefonkundtjänsten jag hade (inom bankvärlden kan man säga) och det är 5 år sen! :-(
  8. 4
    Wow så lågt! Jag hade 18.500 kr på den telefonkundtjänsten jag hade (inom bankvärlden kan man säga) och det är 5 år sen! :-(
  9. Svea
    #5

    Jag hade 15000 ingångslön