DEN LILL* LEVER! :-)
Missfall
  1. Gabriella bf 14/6-06
    #1

    DEN LILL* LEVER! :-)

    Fick lite rosa flytningar för nån vecka sen som varade några dagar, nästan alla gravsymtom försvann och jag blev så otroligt orolig att den lill* skulle vara borta. Men jag fick ett vul och fick se det lilla hjärtat blinka på skärmen, trodde inte det var sant! :-)
    blev flyttad till bf 14/6
    är så himmla glad att allt såg så bra ut.
  2. 1
    DEN LILL* LEVER! :-) Fick lite rosa flytningar för nån vecka sen som varade några dagar, nästan alla gravsymtom försvann och jag blev så otroligt orolig att den lill* skulle vara borta. Men jag fick ett vul och fick se det lilla hjärtat blinka på skärmen, trodde inte det var sant! :-)
    blev flyttad till bf 14/6
    är så himmla glad att allt såg så bra ut.
  3. Sarah bf 1/6
    #2

    Åh vad glad jag blir!!


    I morgon är det min tur att göra vul, och jag vet knappt om jag vågar gå dit....
    Har inga symtom på graviditet förutom ett positivt grav.test, men efter två missfall så är man nojjig!!
  4. 2
    Åh vad glad jag blir!!
    I morgon är det min tur att göra vul, och jag vet knappt om jag vågar gå dit....
    Har inga symtom på graviditet förutom ett positivt grav.test, men efter två missfall så är man nojjig!!
  5. Gabriella bf 14/6-06
    #3

    samma här

    precis så var det för mig, hade ett ma i juli så nu hade jag hade ställt in mig på att det inte fanns något levande där inne. Doktorn var tyst i nästan 5 min (kanske inte var så länge men det känndes så) och jag tittade på hans min hela tiden och sen visade han mig skärmen och där fanns det ett litet pickande hjärta :-) är jätteglad.
    hoppas det går bra för dig imånn oxå.
  6. 3
    samma här precis så var det för mig, hade ett ma i juli så nu hade jag hade ställt in mig på att det inte fanns något levande där inne. Doktorn var tyst i nästan 5 min (kanske inte var så länge men det känndes så) och jag tittade på hans min hela tiden och sen visade han mig skärmen och där fanns det ett litet pickande hjärta :-) är jätteglad.
    hoppas det går bra för dig imånn oxå.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    grattis

    Har oxå fått se min lilla sprallbebis fara runt idag. Underbart.
  8. 4
    grattis Har oxå fått se min lilla sprallbebis fara runt idag. Underbart.
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    Åh vad skönt!

    De där sekunderna, minuterna innan läkaren säger något är så hemska... Stort grattis!
  10. 5
    Åh vad skönt! De där sekunderna, minuterna innan läkaren säger något är så hemska... Stort grattis!
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    :-D

    Vad härligt!

    *ler*
  12. 6
    :-D Vad härligt!

    *ler*
  13. Sarah bf i början på juni :)
    #7

    Blir nästan rörd...

    Var på mitt vul i dag, och läkaren betedde sig på nästan samma sätt! Han satt tyst i en hel evighet (kändes det som, och sen vinklade han skärmen mot mig och visade mig en liten skugga som pickade!!! Det var ett hjärta som slog!!

    Allt såg normalt ut för tiden, men mina egna uträkningar stämde inte riktigt...

    Fick en ny tid på tre veckor igen, och jag tackade och tog emot.

    Vi hör hemma i samma ankomstgrupp du och jag, så nu tar vi varandra i hand och tar oss igenom HEEELA graviditeten tillsammans!

    Kram Sarah
  14. 7
    Blir nästan rörd... Var på mitt vul i dag, och läkaren betedde sig på nästan samma sätt! Han satt tyst i en hel evighet (kändes det som, och sen vinklade han skärmen mot mig och visade mig en liten skugga som pickade!!! Det var ett hjärta som slog!!

    Allt såg normalt ut för tiden, men mina egna uträkningar stämde inte riktigt...

    Fick en ny tid på tre veckor igen, och jag tackade och tog emot.

    Vi hör hemma i samma ankomstgrupp du och jag, så nu tar vi varandra i hand och tar oss igenom HEEELA graviditeten tillsammans!

    Kram Sarah
  15. Medlem sedan
    Feb 2005
    #8

    härligt

    visst är det underbart när man får se att det blinkar på skärmen, då kom det en tår, var så glad, var helt inställd på att den var borta
    allt såg normalt ut för min tid oxå fast att mina uträkningar inte stämmde helt heller så jag blev flyttad från den 6/6 till den 14/6 istället fast det var inget som var konstigt med det, det kunde ha med missfallet tidigare att göra så det var inget jag skulle oroa mig för, allt såg jättebra ut.
    ja vi har ju varandra som ska gå hand i hand genom hela långa graviditeten tillsammans och jag släpper inte taget bara så du vet ;-)
    kram gabriella
  16. 8
    härligt visst är det underbart när man får se att det blinkar på skärmen, då kom det en tår, var så glad, var helt inställd på att den var borta
    allt såg normalt ut för min tid oxå fast att mina uträkningar inte stämmde helt heller så jag blev flyttad från den 6/6 till den 14/6 istället fast det var inget som var konstigt med det, det kunde ha med missfallet tidigare att göra så det var inget jag skulle oroa mig för, allt såg jättebra ut.
    ja vi har ju varandra som ska gå hand i hand genom hela långa graviditeten tillsammans och jag släpper inte taget bara så du vet ;-)
    kram gabriella

Liknande trådar

  1. Lill*n LEVER!!!
    By anonym lite till.. in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 10:55
  2. Lill
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 18:59
  3. den lill* lever!
    By sandra_78 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 17:26
  4. Pui med lill ui bf2/6
    By Sofia med 4an in forum _0606 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 22:12
  5. DEN LILL* LEVER! :-)
    By Gabriella bf 14/6-06 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 18:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar