Okej
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Okej

    Kattis, vad du ska bli poppis då. Är med på första sidan *kul* jag bara undrar varför kan jag inte läsa mer än det första? jag brukar ofta trycka på: läs mer och aldrig fått fram något..konstigt att du inte fått mina mejl, ska skriva igen när jag har tid. August lite tät i näsan, Hedvig JÄTTESNORIG och Ludvig har magsjuka, men nu har jag tagit 30 minuters kafferast, vill inte att någon ska vakna, alla 3 sover...okej, ska läsa vidare. Milla, du får hoppa på gubben din när han kommer hem och ät en kebabpizza så kommer sessan ikväll *GOOD LUCK** Jag skulle vilja se lillebror när han är sessa, kommer ihåg när Ludvig var sessa med storasyster, men då var han 4 år..kjam kjam!
  2. 1
    Okej Kattis, vad du ska bli poppis då. Är med på första sidan *kul* jag bara undrar varför kan jag inte läsa mer än det första? jag brukar ofta trycka på: läs mer och aldrig fått fram något..konstigt att du inte fått mina mejl, ska skriva igen när jag har tid. August lite tät i näsan, Hedvig JÄTTESNORIG och Ludvig har magsjuka, men nu har jag tagit 30 minuters kafferast, vill inte att någon ska vakna, alla 3 sover...okej, ska läsa vidare. Milla, du får hoppa på gubben din när han kommer hem och ät en kebabpizza så kommer sessan ikväll *GOOD LUCK** Jag skulle vilja se lillebror när han är sessa, kommer ihåg när Ludvig var sessa med storasyster, men då var han 4 år..kjam kjam!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    förresten!!

    Kattis, heter han Jesper igen? trodde det var Simon? *virr virr*

    Idag ska jag skicka in namnpappret (tror jag, har inte fyllt i än) Men det blir ingen Karl Fredrik August utan: August Per Edvin eller? vad tycker ni är finast? hihi, velig jag? nejdå...
  4. 2
    förresten!! Kattis, heter han Jesper igen? trodde det var Simon? *virr virr*

    Idag ska jag skicka in namnpappret (tror jag, har inte fyllt i än) Men det blir ingen Karl Fredrik August utan: August Per Edvin eller? vad tycker ni är finast? hihi, velig jag? nejdå...
  5. Morran m. tre
    #3

    Har inte du precis som jag

    \"Låst\" datorn för pop up fönster?
    Jag nämligen inte heller läsa någé mer :(
  6. 3
    Har inte du precis som jag \"Låst\" datorn för pop up fönster?
    Jag nämligen inte heller läsa någé mer :(
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    vad är det?

    pop fönster? hehe, helt borta jag på datorer...kan man fixa det eller?
  8. 4
    vad är det? pop fönster? hehe, helt borta jag på datorer...kan man fixa det eller?
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    ELSA!!!!!

    Va, kan du inte läsa min lilla berättelse? Hm, konstigt, men du HAR läst den innan för det var hit jag skrev den, min förlossningsberättelse... Lite \"hög\" på livet råkade jag skicka in den som ett \"skrivlustbidrag\" eller vad det nu hette... Skulle ju aldrig vågat nu men, tja, jag läser alltid de andras berättelser så det är kanske trevligt att bidra??? *Lite smått pinsamt?*
    Oooooh, stackars dig och dina sjuka barn, HOPPAS att de mår bättre snart!
    Massor av kramar!
  10. 5
    ELSA!!!!! Va, kan du inte läsa min lilla berättelse? Hm, konstigt, men du HAR läst den innan för det var hit jag skrev den, min förlossningsberättelse... Lite \"hög\" på livet råkade jag skicka in den som ett \"skrivlustbidrag\" eller vad det nu hette... Skulle ju aldrig vågat nu men, tja, jag läser alltid de andras berättelser så det är kanske trevligt att bidra??? *Lite smått pinsamt?*
    Oooooh, stackars dig och dina sjuka barn, HOPPAS att de mår bättre snart!
    Massor av kramar!

Liknande trådar

  1. Okej, okej, jag HAR inte världens bästa
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-02, 21:38
  2. Okej okej, nu outar jag hur äcklig
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 17:04
  3. Okej, okej! ang skor igen.
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-06, 17:57
  4. Okej, okej... Självmord har inget
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 09:54
  5. okej okej jag ska börja jobba lite
    By _em_ in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 16:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar