Min äl
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Min äl

    Som jag trodde, så känner jag verkligen INTE av när jag har äl. Alla pratar om \"hängbroar\" m.m. Nåja, denna månaden hade jag köpt cb ältest och blev jätteglad när den i lördags visade stegring! Hoppas nu bara att det fastnar också. Känns väldigt låååångt till im.
  2. 1
    Min äl Som jag trodde, så känner jag verkligen INTE av när jag har äl. Alla pratar om \"hängbroar\" m.m. Nåja, denna månaden hade jag köpt cb ältest och blev jätteglad när den i lördags visade stegring! Hoppas nu bara att det fastnar också. Känns väldigt låååångt till im.
  3. Freddy dag 15 av 24-28
    #2

    Hej synkis!

    Har sett att vi har samma IM. Testade fram att jag hade ÄL i helgen, men det blev lite stressande innan vi fick till det. (Hade vi kanske myst för mycket i veckan innan....HM...)
    Håller med dig om långt till IM. Vi får räkna ned tillsammans....
    Kram
  4. 2
    Hej synkis! Har sett att vi har samma IM. Testade fram att jag hade ÄL i helgen, men det blev lite stressande innan vi fick till det. (Hade vi kanske myst för mycket i veckan innan....HM...)
    Håller med dig om långt till IM. Vi får räkna ned tillsammans....
    Kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3

    Kul....

    att vi kommer att följas åt, för det gör vi väl ;o)
  6. 3
    Kul.... att vi kommer att följas åt, för det gör vi väl ;o)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar