Testat
Försöker bli med barn
  1. Neleha med T-03
    #1

    Testat

    Gjorde preg.test i lördags och fick negativt. Senaste mensen började 12/9, veckan efter fick jag en mellanbldöning eftersom att jag har slutat med p-piller nyligen.

    Mensen borde komma den här veckan, kan det ha varit för tidigt att testa? Resultatet på testet kom väldigt snabbt, ett starkt -, borde kanske ha varit ett svagt + om det vore så att jag är gravid men att det är lite för tidigt att testa?

    Har sedan ÄL haft molande värk och jag har flytningar som jag brukar ha direkt efter mens, men det kan ju också vara kroppen som inte är balans efter p-piller stoppet.
  2. 1
    Testat Gjorde preg.test i lördags och fick negativt. Senaste mensen började 12/9, veckan efter fick jag en mellanbldöning eftersom att jag har slutat med p-piller nyligen.

    Mensen borde komma den här veckan, kan det ha varit för tidigt att testa? Resultatet på testet kom väldigt snabbt, ett starkt -, borde kanske ha varit ett svagt + om det vore så att jag är gravid men att det är lite för tidigt att testa?

    Har sedan ÄL haft molande värk och jag har flytningar som jag brukar ha direkt efter mens, men det kan ju också vara kroppen som inte är balans efter p-piller stoppet.
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Tråkigt

    Det är alltid trist med - på test...

    Det är svårt att veta om det var för tidigt att testa eftersom du nyss slutat med p-piller. Hormoner har ju en tendens att ställa till det i kroppen ett tag efter. Vet du med säkerhet när du hade ÄL? Grav.testet borde visa tillförlitligt 14-16 dagar efter ÄL.

    Hoppas att du haft sen ÄL och att det blir + så småningom och inte tantbesök!

    Kram!
  4. 2
    Tråkigt Det är alltid trist med - på test...

    Det är svårt att veta om det var för tidigt att testa eftersom du nyss slutat med p-piller. Hormoner har ju en tendens att ställa till det i kroppen ett tag efter. Vet du med säkerhet när du hade ÄL? Grav.testet borde visa tillförlitligt 14-16 dagar efter ÄL.

    Hoppas att du haft sen ÄL och att det blir + så småningom och inte tantbesök!

    Kram!
  5. Cia76
    #3

    Tröstkramar!!! *IMT*

    .
  6. 3
    Tröstkramar!!! *IMT* .

Liknande trådar

  1. Testat nu
    By systerA med David in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-10-09, 18:53
  2. har testat
    By anonymt namn in forum Abort
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 12:16
  3. Nu har vi testat
    By Gullan m Axel-03, bf 4/8 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 13:18
  4. Har testat
    By Nellie m T-03 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 08:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar