Snälla, hjälp mig med era råd!!
_0607 Julibarn
  1. Trean06? Dag 13/25-28
    #1

    Snälla, hjälp mig med era råd!!

    Skrev ju häromdan att jag misstänker att jag hade ÄL på dag 8 redan. Visst det kanske man kan ha, men ju mer jag tänker på det verkar det otroligt.

    Jag hade alla tänkbara tecken och fick också utslag på ÄL-test. Äl-testet har dessutom blivit svagare och svagare och när jag testade idag fick jag knappt något streck alls, bara en skugga.

    Då är frågan, om jag inte alls hade ÄL dag 8 så borde jag få det senast onsdag. Men om jag ska få ÄL på onsdag borde det väl synas på ÄL-test idag?
    Kan ju tillägga att jag idag har världens molvärk i tjejmagen och lite i ryggen och knappt några flytningar alls.

    Känner mig helförvirrad och börjar undra vad det är med min kropp. Gör den så här bara för att jag så gärna vill bli gravid nu? Men enligt tidigare inlägg så borde ju inte psykologi spela in.

    Jag som skulle vara så cool denna månad och nu sitter jag istället och håller på att analysera ihjäl min kropp.

    Tar tacksamt emot alla era tankar och synpunkter.

    Kram!


  2. 1
    Snälla, hjälp mig med era råd!! Skrev ju häromdan att jag misstänker att jag hade ÄL på dag 8 redan. Visst det kanske man kan ha, men ju mer jag tänker på det verkar det otroligt.

    Jag hade alla tänkbara tecken och fick också utslag på ÄL-test. Äl-testet har dessutom blivit svagare och svagare och när jag testade idag fick jag knappt något streck alls, bara en skugga.

    Då är frågan, om jag inte alls hade ÄL dag 8 så borde jag få det senast onsdag. Men om jag ska få ÄL på onsdag borde det väl synas på ÄL-test idag?
    Kan ju tillägga att jag idag har världens molvärk i tjejmagen och lite i ryggen och knappt några flytningar alls.

    Känner mig helförvirrad och börjar undra vad det är med min kropp. Gör den så här bara för att jag så gärna vill bli gravid nu? Men enligt tidigare inlägg så borde ju inte psykologi spela in.

    Jag som skulle vara så cool denna månad och nu sitter jag istället och håller på att analysera ihjäl min kropp.

    Tar tacksamt emot alla era tankar och synpunkter.

    Kram!


  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Jag tror

    att du kan gå på ÄL testerna, i och med att du hade andra tecken oxå.
    Jag är lika förvirrad jag , även om min kropp vänder på det och ev har jag ÄL idag på dag 28????
    Kroppen är skum...
    Tror inte du blev klokare av mitt svar.
    Men jag tänker på dog!
    Kram
  4. 2
    Jag tror att du kan gå på ÄL testerna, i och med att du hade andra tecken oxå.
    Jag är lika förvirrad jag , även om min kropp vänder på det och ev har jag ÄL idag på dag 28????
    Kroppen är skum...
    Tror inte du blev klokare av mitt svar.
    Men jag tänker på dog!
    Kram
  5. Trean06? Dag 14/25-28
    #3

    Tack Grodan Boll!

    Även om jag vet att ingen kan svara på hur det står till i min knäppa kropp så är det skönt att få nån respons.

    Kram!
  6. 3
    Tack Grodan Boll! Även om jag vet att ingen kan svara på hur det står till i min knäppa kropp så är det skönt att få nån respons.

    Kram!

Liknande trådar

  1. Snälla, snälla, hjälp!
    By -Nike- in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 14:46
  2. Snälla, snälla, HJÄLP!!
    By Aylin in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 00:01
  3. Snälla snälla hjälp mig
    By Lillstrumpan in forum Känsliga snack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 15:45
  4. Hjälp snälla snälla!
    By Jonna med Ines in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 09:39
  5. SNÄLLA snälla någon HJÄLP mig
    By AnJoJeLi in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 22:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar