NU blir jag aktiv igen!
Försöker bli med barn
  1. Linda med Olivia *försök nr. 4*
    #1

    NU blir jag aktiv igen!

    Jag har funderat och bestämt mig för att köra \"på riktigt\" denna månad. Alltså med ÄL-tester, dagräkning och hela kittet! Kommer därför alltså att skriva in mig på IM-listan igen =) Nu kan ni ha lite koll på mig *s*

    Känner mig riktigt upplagd för detta! Jag vill ju så innerligt gärna bli gravid och känner verkligen för att göra ALLT i min makt för att lyckas! Ska dock försöka hålla förhoppningarna nere när jag närmar mig IM, det är ju så tungt att bli besviken.

    Kram på er alla!
  2. 1
    NU blir jag aktiv igen! Jag har funderat och bestämt mig för att köra \"på riktigt\" denna månad. Alltså med ÄL-tester, dagräkning och hela kittet! Kommer därför alltså att skriva in mig på IM-listan igen =) Nu kan ni ha lite koll på mig *s*

    Känner mig riktigt upplagd för detta! Jag vill ju så innerligt gärna bli gravid och känner verkligen för att göra ALLT i min makt för att lyckas! Ska dock försöka hålla förhoppningarna nere när jag närmar mig IM, det är ju så tungt att bli besviken.

    Kram på er alla!
  3. Cattis37
    #2

    Bra!

    Eftersom jag antar att det betyder att du mår bra efter allt det jobbiga du gått igenom..
    Och, jag tror inte ett dugg på dem som säger att det är svårare att bli gravid om man försöker för mycket..att man bara ska slappna av och ta det som det kommer. Jag gjorde i så fall alla de felen och är lite äldre (och har således svårare att bli gravid pga det också) och blev det ändå.
    Håller alla tummar för att du får en sommarbebis, det är verkligen din tur nu!
    Kram!
  4. 2
    Bra! Eftersom jag antar att det betyder att du mår bra efter allt det jobbiga du gått igenom..
    Och, jag tror inte ett dugg på dem som säger att det är svårare att bli gravid om man försöker för mycket..att man bara ska slappna av och ta det som det kommer. Jag gjorde i så fall alla de felen och är lite äldre (och har således svårare att bli gravid pga det också) och blev det ändå.
    Håller alla tummar för att du får en sommarbebis, det är verkligen din tur nu!
    Kram!
  5. Cia76
    #3

    Härligt!

    Så underbart att ha dig tillbaka mer aktivt igen!!
    Håller tummarna för dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Själv har jag inte stora förväntningar denna månad, eftersom sambon är borta. Men... kanske någon ivrig simmare har varit uthållig ;)
    Har så mycket som händer i mitt liv just nu, att tankarna snurra mycket på anna håll.. känns skönt att inte grubbla på IM jämnt.

    KRAMIS vännen!
  6. 3
    Härligt! Så underbart att ha dig tillbaka mer aktivt igen!!
    Håller tummarna för dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Själv har jag inte stora förväntningar denna månad, eftersom sambon är borta. Men... kanske någon ivrig simmare har varit uthållig ;)
    Har så mycket som händer i mitt liv just nu, att tankarna snurra mycket på anna håll.. känns skönt att inte grubbla på IM jämnt.

    KRAMIS vännen!
  7. KajsaKavat *dag 33 av 33*
    #4

    Härligt!

    Önskar dig all lycka till nu med fjärde försöket!
  8. 4
    Härligt! Önskar dig all lycka till nu med fjärde försöket!
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5

    Tack!

    Ja, jag mår faktiskt BRA! Den bebisen som bodde i min mage var inte tänkt för denna världen. Så enkelt är det.

    Håller med dig till 100% om att det inte spelar någon roll hur focuserad man är på bebisproduktionen eller ej. Man blir inte lättare gravid för att man slappnar av! Jag gör bara det jag känner för och när jag mår dåligt lägger jag ner fixeringen ett tag.

    Kram!
  10. 5
    Tack! Ja, jag mår faktiskt BRA! Den bebisen som bodde i min mage var inte tänkt för denna världen. Så enkelt är det.

    Håller med dig till 100% om att det inte spelar någon roll hur focuserad man är på bebisproduktionen eller ej. Man blir inte lättare gravid för att man slappnar av! Jag gör bara det jag känner för och när jag mår dåligt lägger jag ner fixeringen ett tag.

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6

    Kramis tillbaka!

    Jag hoppas stenhårt på dig! Även fast sambon varit bortrest så kanske han lämnade några små simmare kvar... *s*

    Bra att du har annat än IM att focusera på, det behöver man!

    Kram!
  12. 6
    Kramis tillbaka! Jag hoppas stenhårt på dig! Även fast sambon varit bortrest så kanske han lämnade några små simmare kvar... *s*

    Bra att du har annat än IM att focusera på, det behöver man!

    Kram!
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7

    Tack, tack

    och lycka till själv! =)

    Kram!
  14. 7
    Tack, tack och lycka till själv! =)

    Kram!
  15. Jossan m Neo & Jonah
    #8

    Själsfrände... *skrattar*

    Loggade just in mig för att meddela samma sak! Dessutom insåg jag att vi har samma IM också när jag \"skriver in mig\"...! *ler* Men man vet väl aldrig hur cykeln blir denna månad antar jag?

    Nu jäklar SKA det bli bebis! Beställde ÄL-stickor i går från Billigatester.se så officiellt är verkstaden öppen igen efter det tidiga missfallet...!

    I alla fall: lycka till Linda, och hoppas att vi får följas åt till juligruppen! :D
  16. 8
    Själsfrände... *skrattar* Loggade just in mig för att meddela samma sak! Dessutom insåg jag att vi har samma IM också när jag \"skriver in mig\"...! *ler* Men man vet väl aldrig hur cykeln blir denna månad antar jag?

    Nu jäklar SKA det bli bebis! Beställde ÄL-stickor i går från Billigatester.se så officiellt är verkstaden öppen igen efter det tidiga missfallet...!

    I alla fall: lycka till Linda, och hoppas att vi får följas åt till juligruppen! :D
  17. Medlem sedan
    Apr 2002
    #9

    Cybertvilling!

    Det är lustigt hur vi följs åt... Hoppas att vi fortsätter att göra det men med varsitt starkt + den 10/11!!!!

    Jag har tagit till lite med mitt IM och räknar på den längsta cykel jag haft. Jag ska dock INTE testa en enda sekund före det datumet och helst ska jag försöka hålla mig ytterligare lite. Vill inte uppleva ett svagt + igen...

    Kram gumman!
  18. 9
    Cybertvilling! Det är lustigt hur vi följs åt... Hoppas att vi fortsätter att göra det men med varsitt starkt + den 10/11!!!!

    Jag har tagit till lite med mitt IM och räknar på den längsta cykel jag haft. Jag ska dock INTE testa en enda sekund före det datumet och helst ska jag försöka hålla mig ytterligare lite. Vill inte uppleva ett svagt + igen...

    Kram gumman!
  19. Lilla My* dag15*
    #10

    Skönt att du är tillbaka!

    Håller tummar och tår för att bäbisen kommer i juli istället.
  20. 10
    Skönt att du är tillbaka! Håller tummar och tår för att bäbisen kommer i juli istället.
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11

    Go girl!

    Kul att du är tillbaka \"aktivt\". Känner på mig att det blir en liten julibebbe!!
    Kram kram!
  22. 11
    Go girl! Kul att du är tillbaka \"aktivt\". Känner på mig att det blir en liten julibebbe!!
    Kram kram!
  23. Prinsessmamma m 02:a *Dag 27/35*
    #12

    Välkommen tillbax!

    Skönt att du känner dig redo för ett nytt försök!

    Så håller jag tummarna för en julibebis! Julibebisar är häääääärligt. *Vet*
  24. 12
    Välkommen tillbax! Skönt att du känner dig redo för ett nytt försök!

    Så håller jag tummarna för en julibebis! Julibebisar är häääääärligt. *Vet*
  25. JOY
    #13

    Hej

    igen du är som sagt välkommen hur du än önskar vara aktiv. Kram !
  26. 13
    Hej igen du är som sagt välkommen hur du än önskar vara aktiv. Kram !
  27. Medlem sedan
    Sep 2005
    #14

    jag har skrivit till dig lite längre ner

    imt
  28. 14
    jag har skrivit till dig lite längre ner imt
  29. Dawn *7/30*
    #15

    Samma här...

    Jag brukar vanligtvis bara ha 28 dagars cykel, men denna månaden hade jag ju 30 så jag räknar med 30 dagar på nästa cykel också...

    När det gäller testande så tänker jag precis som dig: inte en dag för IM ska jag testa!!! Det kommer att bli såååååå svårt att hålla, men jag räknar med att du peppar mig när det närmar sig? *ler*
    Som tur är får man ju \"testa av sig\" litet i och med äl-testen... *garvar*

    Kram!
  30. 15
    Samma här... Jag brukar vanligtvis bara ha 28 dagars cykel, men denna månaden hade jag ju 30 så jag räknar med 30 dagar på nästa cykel också...

    När det gäller testande så tänker jag precis som dig: inte en dag för IM ska jag testa!!! Det kommer att bli såååååå svårt att hålla, men jag räknar med att du peppar mig när det närmar sig? *ler*
    Som tur är får man ju \"testa av sig\" litet i och med äl-testen... *garvar*

    Kram!
  31. Medlem sedan
    Apr 2002
    #16

    Jag med!

    Det bara SKA bli en julibebis!!! =)

    Kram!
  32. 16
    Jag med! Det bara SKA bli en julibebis!!! =)

    Kram!
  33. Medlem sedan
    Apr 2002
    #17

    Hoppas du har rätt

    en julibebis hade varit uuuuunderbart *drömmer*

    Kram!
  34. 17
    Hoppas du har rätt en julibebis hade varit uuuuunderbart *drömmer*

    Kram!
  35. Medlem sedan
    Apr 2002
    #18

    Jag vet också!

    Min dotter är en julibebis! Tar gärna en till =)

    Kram!
  36. 18
    Jag vet också! Min dotter är en julibebis! Tar gärna en till =)

    Kram!
  37. Medlem sedan
    Apr 2002
    #19

    Danke!

    Men nu ska jag minsann testa med ÄL-stickor så att det står härliga till! =)

    Kram!
  38. 19
    Danke! Men nu ska jag minsann testa med ÄL-stickor så att det står härliga till! =)

    Kram!
  39. Medlem sedan
    Apr 2002
    #20

    Jag svarar här!

    Vad söt du är som tycker jag att jag verkar gullig! Min Olivia är 2 år (född 3 juli -03) och hon längtar efter en bisse (=bebis) och jag hoppas innerligt att jag får uppfylla hennes önskan snart =)

    Vi får väl se om storken kommer i juli?

    Vi bor på Gotland btw.

    Kram, kram!!
  40. 20
    Jag svarar här! Vad söt du är som tycker jag att jag verkar gullig! Min Olivia är 2 år (född 3 juli -03) och hon längtar efter en bisse (=bebis) och jag hoppas innerligt att jag får uppfylla hennes önskan snart =)

    Vi får väl se om storken kommer i juli?

    Vi bor på Gotland btw.

    Kram, kram!!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Kanske lite mer aktiv igen...
    By Spirella in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 21:51
  2. Nu är jag mer aktiv igen!
    By Helena_2E in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-20, 19:53
  3. Kanske bli lite aktiv här igen :-)
    By Katja_73 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 19:17
  4. aktiv igen...
    By 2prinsar in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 18:34
  5. aktiv igen...
    By 2prinsar in forum _05 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 12:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar