Hej alla!!
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Hej alla!!

    Saknar att vara här och saknar er alla som jag har nästan daglig kontakt med. Nu förstår jag de som tidigare skrivit att de inte hinner vara här eftersom de jobbar. Här är det lite så just nu. Vill så gärna gå in och kolla läget men tiden räcker inte riktigt till. Suck!!

    Jag har i alla fall jätteroligt på mitt nya jobb och jag trivs såå bra.

    Min mamma har barnen när jag jobbar och det är ett väldigt knep och knåp för att få det att gå ihop. Hon jobbar ju också, men det går på nåt vänster.

    Dessutom har 4-årskontroll på Julia, 1-årskontroll för Nellie, hörselkontroll för Julia, tandläkartider för både mig och Magnus hopat sig. Ett väldigt pusslande för att hitta tider som passar.

    Men f o m November är barnen inskolade så då ska det väl bli bättre. Hoppas ni har det jättebra allihopa. Vad gör ni som värst på dagarna?
  2. 1
    Hej alla!! Saknar att vara här och saknar er alla som jag har nästan daglig kontakt med. Nu förstår jag de som tidigare skrivit att de inte hinner vara här eftersom de jobbar. Här är det lite så just nu. Vill så gärna gå in och kolla läget men tiden räcker inte riktigt till. Suck!!

    Jag har i alla fall jätteroligt på mitt nya jobb och jag trivs såå bra.

    Min mamma har barnen när jag jobbar och det är ett väldigt knep och knåp för att få det att gå ihop. Hon jobbar ju också, men det går på nåt vänster.

    Dessutom har 4-årskontroll på Julia, 1-årskontroll för Nellie, hörselkontroll för Julia, tandläkartider för både mig och Magnus hopat sig. Ett väldigt pusslande för att hitta tider som passar.

    Men f o m November är barnen inskolade så då ska det väl bli bättre. Hoppas ni har det jättebra allihopa. Vad gör ni som värst på dagarna?
  3. Anna K med Flipp & Vendela
    #2

    Hej på dig!

    Vad roligt att du trivs så bra på jobbet:-)

    Själv BORDE jag jobba nu men har absolut ingen lust;-)
  4. 2
    Hej på dig! Vad roligt att du trivs så bra på jobbet:-)

    Själv BORDE jag jobba nu men har absolut ingen lust;-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3

    Åh vad roligt att du trivs!

    Men det låter lite meckigt att få ihop alla tider. Här tycker jag att det kan vara jobbigt att få ihop allt med bara ett barn som dessutom är inskolad och klar på dagis haha. Men visst blir det mindre tid att sitta här. Svårt att hinna läsa ikapp ibland. Men sedan när man väl har lite tid över, då har minsann ingen skrivit något!! *s*
  6. 3
    Åh vad roligt att du trivs! Men det låter lite meckigt att få ihop alla tider. Här tycker jag att det kan vara jobbigt att få ihop allt med bara ett barn som dessutom är inskolad och klar på dagis haha. Men visst blir det mindre tid att sitta här. Svårt att hinna läsa ikapp ibland. Men sedan när man väl har lite tid över, då har minsann ingen skrivit något!! *s*

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar