Hej. Då har man varit på MVC igen, går inte så ofta, det räcker med var 14:e dag tycker de och på sätt ochv is rätt skönt. SF mått var 36, blodvärdet 118 och hjärtljuden låg på 150, huvud nedåt ruckbart ej fixerat.
Tyvärr så är jag helt mörbultad idag eftersom jag ramlade när jag var ute med hundarna igår kväll. I fallet tog jag emot mig med vänstra armbågen så den armen går knappt att räta ut, det till och med värker lite i armen när jag sitter här och knapprar på tgb. Vänster knä fick sig en smäll å så det blev några blodiga sår, tur bara att byxorna höll för de mammabyxorna går inte att få tag på längre och de är sååååå sköna. När jag låg där på marken slog det mig plötsligt att oj då hur gick det med magen. Tog mig linkandes hem och efter lite puts på mig själv å så lade jag mig ner framför tvn för att koppla av, jodå knodden rörde på sig så det var nog ingen fara. Men inatt har jag istället drömt om att h*n vände på sig och lade sig i säte som någon slags protest för att jag ramlade.... Men jag kunde pusta ut efter kontrollen eftersom det h*n ligger nedåt. Kväll skall vi till tösens dagis på föräldrarmöte, det blir första gången för mig att vara med på något sådant då jag alltid jobbat när det varit sådana träffar tidigare.