Rhodos-början av nov?
Mammasnack
  1. solobadsugen
    #1

    Rhodos-början av nov?

    Funderar på en sistaminuten resa på höstlovet v 44. Är det någon som vet hur det är på Rhodos vid den här tiden?
  2. 1
    Rhodos-början av nov? Funderar på en sistaminuten resa på höstlovet v 44. Är det någon som vet hur det är på Rhodos vid den här tiden?
  3. solobadsugen
    #2

    Skulle ju fråga på OÄF, men kan ju fråga här med:)

    rymdes ej med IMT.:)
  4. 2
    Skulle ju fråga på OÄF, men kan ju fråga här med:) rymdes ej med IMT.:)
  5. Tiffan
    #3

    Jag skulle inte åka...

    Jag har bott i Grekland och november är väldigt riskfyllt om det är bad å sol man är ute efter... Ni kan ha jättetur och ha bra väder men vill det sig illa kan det lika gärna spöregna hela tiden... Jag skulle inte åka till Grekland i nov på solsemester men som sagt beror ju på vad man är ute efter, vill man ha stekande sol och ligga på stranden så skulle jag inte välja Rhodos. Det är dessutom väldigt kallt på kvällarna.
  6. 3
    Jag skulle inte åka... Jag har bott i Grekland och november är väldigt riskfyllt om det är bad å sol man är ute efter... Ni kan ha jättetur och ha bra väder men vill det sig illa kan det lika gärna spöregna hela tiden... Jag skulle inte åka till Grekland i nov på solsemester men som sagt beror ju på vad man är ute efter, vill man ha stekande sol och ligga på stranden så skulle jag inte välja Rhodos. Det är dessutom väldigt kallt på kvällarna.
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4

    Jag tror inte det är något vidare

    badväder då. Kanarieöarna är nog bättre.
  8. 4
    Jag tror inte det är något vidare badväder då. Kanarieöarna är nog bättre.
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5

    Skulle hellre

    Satsa på Cypern. Där var vi veckan efter höstlovet förra året och hade riktigt skönt. Tror Rhodos kan bli rätt kallt om det är stranden du är ute efter.
  10. 5
    Skulle hellre Satsa på Cypern. Där var vi veckan efter höstlovet förra året och hade riktigt skönt. Tror Rhodos kan bli rätt kallt om det är stranden du är ute efter.

Liknande trådar

  1. Rhodos!
    By Mama Chaka in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-02, 17:48
  2. Rhodos?
    By Jen- in forum Resesnack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 19:05
  3. Rhodos
    By Ev@ in forum Resesnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 15:23
  4. Rhodos
    By trollet in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 18:32
  5. Rhodos...
    By Sanna in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 20:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar