Eh, det här med sex...
_0507 Julibarn
  1. Sömngångaren
    #1

    Eh, det här med sex...

    Lyckas ni med det? När isåfall och vart är er bebis? Jag tycker att det börjar bli dags nu (för att inte tala om maken). Visst sover bebisen i sin säng nån timme då vi lägger oss men vi stupar ju i säng. Har alla andra massor av mysigt sex? här tänkte jag tanken en morgon att vi kanske skulle passa på då hon sover men så känner jag att mjölken rinner längst hela magen så det kändes inte alls mysigt att väcka mannen.. suck.
  2. 1
    Eh, det här med sex... Lyckas ni med det? När isåfall och vart är er bebis? Jag tycker att det börjar bli dags nu (för att inte tala om maken). Visst sover bebisen i sin säng nån timme då vi lägger oss men vi stupar ju i säng. Har alla andra massor av mysigt sex? här tänkte jag tanken en morgon att vi kanske skulle passa på då hon sover men så känner jag att mjölken rinner längst hela magen så det kändes inte alls mysigt att väcka mannen.. suck.
  3. Madeleine med 4
    #2

    inte direkt

    med handen på hjärtat har jag inte en tanke på... vad det nu var det hette, något med en siffra tror jag:)
  4. 2
    inte direkt med handen på hjärtat har jag inte en tanke på... vad det nu var det hette, något med en siffra tror jag:)
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3

    Apselut inte!

    Har inte ens funderat över det än :) Jag prioriterar min sömn! Och ser faktiskt hellre på tv på kvällarna innan jag stupar i säng ;) Men tids nog börjar jag säkert omprioritera! Fast sist dröjde det rätt många månader innan intresset återvände.
  6. 3
    Apselut inte! Har inte ens funderat över det än :) Jag prioriterar min sömn! Och ser faktiskt hellre på tv på kvällarna innan jag stupar i säng ;) Men tids nog börjar jag säkert omprioritera! Fast sist dröjde det rätt många månader innan intresset återvände.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4

    Vad är det för nåt?

    Lusten brukar dock komma tillbaka när barnen blir lite större och man själv får sova bättre och inte har kroppen full av hormoner.
  8. 4
    Vad är det för nåt? Lusten brukar dock komma tillbaka när barnen blir lite större och man själv får sova bättre och inte har kroppen full av hormoner.
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5

    Nej jag vågar inte

    Har inte fått min spiral än och är så fruktansvärt rädd för att bli gravid. Torrknull kan man nog säga att vi har, dvs grovhånglel med kläderna på.

    Tiden, ja den tar vi oss. Vi prioriterar ned hushållsmåsten tex och tar hellre en mysstund i soffan när barnen råkat somna samtidigt.
  10. 5
    Nej jag vågar inte Har inte fått min spiral än och är så fruktansvärt rädd för att bli gravid. Torrknull kan man nog säga att vi har, dvs grovhånglel med kläderna på.

    Tiden, ja den tar vi oss. Vi prioriterar ned hushållsmåsten tex och tar hellre en mysstund i soffan när barnen råkat somna samtidigt.
  11. åsa med e och e
    #6

    jo det är inte lätt

    men vi får väl till det en till två ggr i veckan. ofta stressat dock....
  12. 6
    jo det är inte lätt men vi får väl till det en till två ggr i veckan. ofta stressat dock....
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7

    ooopppsss!

    TVÅ ggr i veckan!!!!
    I\'m impressed!!!
  14. 7
    ooopppsss! TVÅ ggr i veckan!!!!
    I\'m impressed!!!
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8

    Faktiskt

    Det har hänt. Jag var så nervös!!! Värre än att förlora oskulden... Men skönt att få den där första gången överstökad... Fast vi hade prövat ett par gånger innan det gick. Embla låg och sov i sovrummet så det var inga problem, och vi var givetvis i ett annat rum. Det har inte varit några extravaganser, för så sexig kan jag inte påstå att jag känner mig. Men det hela är väl som att cykla, det kommer väl tillbaka. Lycka till hjärtat

    Kramar
  16. 8
    Faktiskt Det har hänt. Jag var så nervös!!! Värre än att förlora oskulden... Men skönt att få den där första gången överstökad... Fast vi hade prövat ett par gånger innan det gick. Embla låg och sov i sovrummet så det var inga problem, och vi var givetvis i ett annat rum. Det har inte varit några extravaganser, för så sexig kan jag inte påstå att jag känner mig. Men det hela är väl som att cykla, det kommer väl tillbaka. Lycka till hjärtat

    Kramar
  17. sömngångaren igen...
    #9

    tack

    jag är nog också närvös..
  18. 9
    tack jag är nog också närvös..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar