Heej allihop!
_95 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Heej allihop!

    Hur har er helg varit?
    Och vad har ni för planer i veckan?
    Vad har era 95:or för \"fasta\" sysselsättningar i veckan?


    Jo vår helg var en tuff men rolig lördag, jag var huvudansvarig för TIF-cupen i fotboll för pojkar 10 år, var nere i hallen från sex på morgonen till sju på kvällen och mycket som ska klaffa; matcher,domare,försäljning, lotterier, medaljer osv...Gissa om man är trött i huvudet på kvällen?!
    Igår spelade stora sonen hockey och sedan på em var vi hos min svägerska me familj o fikade.

    Nu i veckan är det det vardagliga, med skillnaden att jag jobbar ikväll, det brukar jag inte göra.
    Utvecklingssamtal med Jocke på torsdag, spännande ny lärare och allt.
    Aktiviteter Jocke har är idag pingis och imorgon skidträning (ja alltså på barmark) och på torsdag har han \"tecknad film\" kurs, sen är det tomt i almanackan.
  2. 1
    Heej allihop! Hur har er helg varit?
    Och vad har ni för planer i veckan?
    Vad har era 95:or för \"fasta\" sysselsättningar i veckan?


    Jo vår helg var en tuff men rolig lördag, jag var huvudansvarig för TIF-cupen i fotboll för pojkar 10 år, var nere i hallen från sex på morgonen till sju på kvällen och mycket som ska klaffa; matcher,domare,försäljning, lotterier, medaljer osv...Gissa om man är trött i huvudet på kvällen?!
    Igår spelade stora sonen hockey och sedan på em var vi hos min svägerska me familj o fikade.

    Nu i veckan är det det vardagliga, med skillnaden att jag jobbar ikväll, det brukar jag inte göra.
    Utvecklingssamtal med Jocke på torsdag, spännande ny lärare och allt.
    Aktiviteter Jocke har är idag pingis och imorgon skidträning (ja alltså på barmark) och på torsdag har han \"tecknad film\" kurs, sen är det tomt i almanackan.
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2

    Hej!

    Helgen har varit ganska lugn.Ilördags var vi på utflykt och i söndags var det brottning och sen var det kalas hos kusinen.
    Mattias har brottning varje söndag.
    I veckan är det venisage (stavning?) i skolan och så har vi komet samtal med fröken och specialläraren.
  4. 2
    Hej! Helgen har varit ganska lugn.Ilördags var vi på utflykt och i söndags var det brottning och sen var det kalas hos kusinen.
    Mattias har brottning varje söndag.
    I veckan är det venisage (stavning?) i skolan och så har vi komet samtal med fröken och specialläraren.
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Hejsan!

    Helgen har vart fylld ;o)
    Barnens faster med liten kusin på 2år sovit här fredag- lördag. Sen på lördagen kom farmor åxå.
    söndag dag tillbringades i klackbergshallen där det spelades första innebandymatchen. (sålde fika osv)
    Efter matchen blev det 2 års kalas hos en annan kusin.

    Fabian har innebandy (nu när fotbollen har säsongsuppehåll) tisdag & torsdag + match varje helg.
    Själv har jag tagit lite prover idag & skall till lasarettet imorrn. Onsdag skall jag på fikamöte, vi planerar en halloween maskerad för Fabians klass.
    Frdag är jag & Jocke (fadern) inbjudna på \"dildo\" party..*s* Men vi vet ej om vi har barnvakt.....

    (fö. jobbar jag ons & tors denna veckan.)
  6. 3
    Hejsan! Helgen har vart fylld ;o)
    Barnens faster med liten kusin på 2år sovit här fredag- lördag. Sen på lördagen kom farmor åxå.
    söndag dag tillbringades i klackbergshallen där det spelades första innebandymatchen. (sålde fika osv)
    Efter matchen blev det 2 års kalas hos en annan kusin.

    Fabian har innebandy (nu när fotbollen har säsongsuppehåll) tisdag & torsdag + match varje helg.
    Själv har jag tagit lite prover idag & skall till lasarettet imorrn. Onsdag skall jag på fikamöte, vi planerar en halloween maskerad för Fabians klass.
    Frdag är jag & Jocke (fadern) inbjudna på \"dildo\" party..*s* Men vi vet ej om vi har barnvakt.....

    (fö. jobbar jag ons & tors denna veckan.)

Liknande trådar

  1. Heej :O)
    By Elin77 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-21, 13:17
  2. heej!
    By s 09 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 18:08
  3. Heej
    By Malin1978 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 11:27
  4. Heej...
    By ma2 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 07:54
  5. Heej!
    By Gullan m 3 ungar in forum Många barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 08:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar