ångesten är stor nu
Känsliga snack
  1. falköga
    #1

    ångesten är stor nu

    fått reda på att min mamma än en gr har anmält mig till soc..just nu känner jag mig totalt knäckt,jag vill att hon ska försvinna ur min åsyn men samtidigt älskar mina barn henne och jag gör oxå det..hon är ju min mamma..jag vet inte vad jag ska göra:(..hoppades att detta skulle få sig ett slut..
  2. 1
    ångesten är stor nu fått reda på att min mamma än en gr har anmält mig till soc..just nu känner jag mig totalt knäckt,jag vill att hon ska försvinna ur min åsyn men samtidigt älskar mina barn henne och jag gör oxå det..hon är ju min mamma..jag vet inte vad jag ska göra:(..hoppades att detta skulle få sig ett slut..
  3. falköga
    #2

    och nu har exet

    sagt till om jag träffar eller pratar med min mamma ska han se till att han fårvårdnadenom barnen*suck*
  4. 2
    och nu har exet sagt till om jag träffar eller pratar med min mamma ska han se till att han fårvårdnadenom barnen*suck*
  5. o
    #3

    Tror...

    inte att någon anmäler till socialtjänsten utan anledning....så roligt är det inte. Låter kanske hårt men ni kanske kan behöva hjälp?
  6. 3
    Tror... inte att någon anmäler till socialtjänsten utan anledning....så roligt är det inte. Låter kanske hårt men ni kanske kan behöva hjälp?
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4

    Men herre gud, varför har hon anmält

    dig till soc?

    En stor kram till dig!!
  8. 4
    Men herre gud, varför har hon anmält dig till soc?

    En stor kram till dig!!
  9. falköga
    #5

    men hon har anmält oss flera

    ggr i 5år har det hållt på..:( det finns absolut ingenting att ta på annars hade vi redan blivit av med barnen eller hur..
  10. 5
    men hon har anmält oss flera ggr i 5år har det hållt på..:( det finns absolut ingenting att ta på annars hade vi redan blivit av med barnen eller hur..
  11. falköga
    #6

    tack:)

    jag vet inte,bara för att hon anser jag är psykisk osatbil eller nått sånt..
  12. 6
    tack:) jag vet inte,bara för att hon anser jag är psykisk osatbil eller nått sånt..
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7

    Ja...du!

    Man finner inga ord.

    Skulle min mamma anmäla mig om och om igen så skulle jag nog bryta kontackten med henne.
    Hur hårt det än känns, hur sorgligt det än låter.

    Förstår att du tycker det är tråkigt för dina barn, att dom kommer sakna sin mormor.
    Men ha en mormor som sårar ens mamma om och om igen....är det så mycket att ha.

    Om du mår dåligt så skall ju din mamma finnas där för dig, hälpa och stötta, inte göra saken värre.

    kram
  14. 7
    Ja...du! Man finner inga ord.

    Skulle min mamma anmäla mig om och om igen så skulle jag nog bryta kontackten med henne.
    Hur hårt det än känns, hur sorgligt det än låter.

    Förstår att du tycker det är tråkigt för dina barn, att dom kommer sakna sin mormor.
    Men ha en mormor som sårar ens mamma om och om igen....är det så mycket att ha.

    Om du mår dåligt så skall ju din mamma finnas där för dig, hälpa och stötta, inte göra saken värre.

    kram

Liknande trådar

  1. Ångesten river i mig
    By Es mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 20:25
  2. Fy för ångesten
    By ledsen mamma in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 21:33
  3. Ångesten river i mig
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 16:23
  4. Fjärilar imagen och ångesten är stor
    By ångest in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 11:32
  5. Ångesten kommer....
    By Annie in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 20:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar