Hög barnstol??
_02/03 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Hög barnstol??

    Var kan man hitta en sån där hög barnstol utan bygel? Robin är för stor för en vanlig barnstol och för liten för en vanlig stol. På dagis har dom \"höga\" stolar till barnen, och dom kommer från Brio. Men jag vet ej var man köper dom... Någon som vet? Hittade på Ikeas hemsida men den såg inte så tålig ut...
  2. 1
    Hög barnstol?? Var kan man hitta en sån där hög barnstol utan bygel? Robin är för stor för en vanlig barnstol och för liten för en vanlig stol. På dagis har dom \"höga\" stolar till barnen, och dom kommer från Brio. Men jag vet ej var man köper dom... Någon som vet? Hittade på Ikeas hemsida men den såg inte så tålig ut...
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Vi har IKEAS

    Vi har IKEAS höga barnstol, en svart typ pinnstolsmodell, heter nåt på A... kommer inte ihåg exakt. Tycker att den funkar jättebra, skulle helst velat ha en träfärgad, men hittade inte nån sån, så det fick duga med svart.
  4. 2
    Vi har IKEAS Vi har IKEAS höga barnstol, en svart typ pinnstolsmodell, heter nåt på A... kommer inte ihåg exakt. Tycker att den funkar jättebra, skulle helst velat ha en träfärgad, men hittade inte nån sån, så det fick duga med svart.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3

    Har också Ikeas

    Och är nöjda med den.
    /
  6. 3
    Har också Ikeas Och är nöjda med den.
    /
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4

    Vi med

    Vi har ikeas stol och är helnöjda med den.
  8. 4
    Vi med Vi har ikeas stol och är helnöjda med den.
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5

    Vi har också Ikeas

    den är jättebra :-)
  10. 5
    Vi har också Ikeas den är jättebra :-)
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6

    Här hittar du BRIO:s barnstolar...

    http://shop.brio.se/leklarse/index2p.asp

    Titta undet stolar och leta dig fram. Det finns både med och utan bygel.

    Hälsningar Karolina!
  12. 6
    Här hittar du BRIO:s barnstolar... http://shop.brio.se/leklarse/index2p.asp

    Titta undet stolar och leta dig fram. Det finns både med och utan bygel.

    Hälsningar Karolina!
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7

    Fast det är deras

    förskolematerial, där kan väl dessvärre inte privatpersoner beställa ifrån? Kommer ihåg när jag var på Kyrkans öppna förskola när Benjamin var liten, då lät de oss beställa ur katalogen, det var verkligen en fröjd :) Men jag tror som sagt att man måste vara ett företag och ha kundnummer där för att kunna beställa.
  14. 7
    Fast det är deras förskolematerial, där kan väl dessvärre inte privatpersoner beställa ifrån? Kommer ihåg när jag var på Kyrkans öppna förskola när Benjamin var liten, då lät de oss beställa ur katalogen, det var verkligen en fröjd :) Men jag tror som sagt att man måste vara ett företag och ha kundnummer där för att kunna beställa.
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8

    Nej jag skrev fel...

    Du ska gå in på Sundo och Sundo Stolar. Nere på sidan finns det Stol Kid Plast. Vi ska försöka köpa 2 st.
  16. 8
    Nej jag skrev fel... Du ska gå in på Sundo och Sundo Stolar. Nere på sidan finns det Stol Kid Plast. Vi ska försöka köpa 2 st.
  17. Karolina Med Liam 0302 & Melvin 0408
    #9

    Kontakter...hihi

    Jag har en släkting som kanske kan beställa. Dom har BRIO konto.
    Hälsningar Karolina!
  18. 9
    Kontakter...hihi Jag har en släkting som kanske kan beställa. Dom har BRIO konto.
    Hälsningar Karolina!
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10

    Ikea

    Den enda stol jag hittar på ikeas hemsida är denna: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101 &storeId=2&productId=53020&lan gId=-11&parentCats=10106*10196
    Men det kanske finns mer i varuhuset...
  20. 10
    Ikea Den enda stol jag hittar på ikeas hemsida är denna: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101 &storeId=2&productId=53020&lan gId=-11&parentCats=10106*10196
    Men det kanske finns mer i varuhuset...
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11

    Kanke...

    ...man kan fråga dom på dagis om dom kan beställa en??
  22. 11
    Kanke... ...man kan fråga dom på dagis om dom kan beställa en??
  23. Medlem sedan
    Jul 2002
    #12

    Ja det finns nog andra

    Vad jag minns så fanns inte den stolen vi köpte att se på hemsidan, bara på varuhuset.
  24. 12
    Ja det finns nog andra Vad jag minns så fanns inte den stolen vi köpte att se på hemsidan, bara på varuhuset.
  25. Annette med Linnéa, Macke och Tess
    #13

    Vi har Baby björn

    plaststol som man sätter på en vanlig stol. Har haft den i 15 år och den har varit kanon helat tiden. Bra att ha om man fått besök av småttingar. Med bygel första tiden och sen går bygeln att plocka av.
  26. 13
    Vi har Baby björn plaststol som man sätter på en vanlig stol. Har haft den i 15 år och den har varit kanon helat tiden. Bra att ha om man fått besök av småttingar. Med bygel första tiden och sen går bygeln att plocka av.

Liknande trådar

  1. Vad har ni för barnstol?
    By Sintra in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 20:02
  2. Barnstol
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-09-02, 20:39
  3. Barnstol
    By Widerlich in forum _0805 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-25, 11:28
  4. Barnstol?
    By kajsus in forum _0706 Junibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 12:07
  5. Barnstol
    By elwira76 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 10:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar